فونیکسریمکسبهتام

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی

عصر خودرو- رئیس پلیس راه راهور ناجا، محدودیت های ترافیکی جاده ای در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد و از رانندگان خواست برای تردد درجاده ها قبل از سفر اخبار محدودیت های ترافیکی را دنبال کنند .

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ محمدحسین حمیدی در خصوص تمهیدات ترافیکی پلیس در جاده ها همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: در این ایام، شهروندان برای عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به شهرهای خود سفر می کنند از این رو با حجم زیادی از خودرو ها در جاده ها مواجه هستیم و جاده های شمالی نیز بار ترافیکی پرحجم تری دارند.

    رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه هنوز طرح زمستانه آغاز نشده است، فزود: این در حالی است که همکاران ما امسال در این ایام با جدیت بیشتری در جاده ها به خصوص نقاطی که برف گیر و یا دارای شرایط جوی ناگهانی است، حضور پررنگتری دارند.

    وی گفت: در این خصوص، همکاران پلیس راهور با سازمان های امدادی نیز هماهنگی های لازم را برای پیشگیری از حوادث ناگهانی در جاده ها انجام داده اند.

    وی گفت : از مردم انتظار داریم که قبل از سفر با شماره اعلامی 88255555 از وضعیت ترافیکی و شرایط جوی جاده ها، خصوصا جاده های کوهستانی با خبر شوند و با تجهیزات کامل به جاده ها بروند.

    رئیس پلیس راه راهور ناجا همچنین به محدودیت های ترافیکی در روز شنبه، آخرین روز تعطیلات (پایان ایام تاسوعا و عاشورای حسینی) اشاره کرد و گفت: پیش بینی می کنیم که در زمان برگشت با ترافیک بیشتری در جاده ها روبه رو شویم.

    سرهنگ حمیدی بیان کرد: روز شنبه از ساعت 14، محور هراز و آب اسک به سمت تهران یک طرفه است و در جاده چالوس نیز به همین شکل می باشد. از ساعت 14 از سمت کرج به چالوس امکان تردد ندارند ضمن اینکه از ساعت 17:30 از شهر چالوس بالاتر از مرزن آباد به سمت کرج محدودیت ترافیکی وجود دارد.

    وی گفت : همچنین برای سهولت تردد خودروهای سواری از امروز (چهارشنبه) و پنجشنبه، جمعه و شنبه برای خودروهای سنگین از جمله کامیون و کامیونت در مسیرفیروزکوه و هرات محدودیت ترافیکی وجود دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو