فونیکسریمکسبهتام

ایجاد پیاده‌راه و باغ راه‌ها در ۱۵۰ هکتار پردیس کوهستانی

عصر خودرو- شهردار منطقه ۲ در تشریح آخرین وضعیت پردیس کوهستانی حدفاصل مسیل بهرود تا چین کلا گفت: در حال حاضر مسیرها و راه های دسترسی شناسایی شده‌اند و طراحی فاز یک پروژه شامل ۳۳ هکتار طی ماه‌های آتی به اتمام می رسد.

ایجاد پیاده‌راه و باغ راه‌ها در ۱۵۰ هکتار پردیس کوهستانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین ، عزیز اله نظری با اعلام این خبر افزود: با اشاره به رویکرد شهرداری تهران نسبت به بهسازی مسیرهای کوهستانی تا ابتدای حریم شهر و تردد آسان شهروندان اظهار کرد: در راستای همین رویکرد، طی ماه های اخیر پروژه بهسازی پردیس کوهستانی حدفاصل مسیل بهرود و تقاطع یادگار امام(ره) به سمت کوهستان چین کلا -بخشی از حدفاصل دره فرحزاد- درکه - در دستور کار قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ گونه امکان تردد در مسیر مذکور و یال غربی دره اوین وجود ندارد و شهروندان از این نظر با مشکل رو به رو هستند، افزود: برای مقابله با این مشکل در نظر داریم مسیرهای پیاده روی را برای عبور و مرور امن کوهنوردان ایجاد کنیم. ضمن اینکه در ذیل این طرح بخشی از طرح کلی البرز جنوبی پیگیری می شود.

    شهردار منطقه 2 افزود: این بدان معنی است که همزمان با ایجاد مسیرهای پیاده روی، بحث توسعه فضای سبز جنگلی در حریم شمالی منطقه 2 دنبال می شود تا از هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم منطقه جلوگیری شود.

    نظری در ادامه با بیان اینکه عملیات طراحی پروژه تا مردادماه سال آینده به اتمام می رسد، تصریح کرد: البته، طراحی فاز 1 پروژه به مساحت 33 هکتار طی ماه های آتی تکمیل شود و سال آینده عملیات عمرانی آن آغاز می شود.

    بنابر اعلام روابط عمومی منطقه دو، وی تصریح کرد: بنابراین با اجرای فاز اول، حدفاصل مسیل بهرود تا بالای حوضچه رسوب گیر و ساخت مسیر پیاده روی و باغ راه ها شهروندان می توانند به کوهستان دسترسی پیدا کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو