فونیکسریمکسبهتام

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان:

نخستین دوره حرکات نمایشی اتومبیل های ورزشی در گرگان برگزار شد

عصر خودرو- رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان از برگزاری نخستین دوره حرکات نمایشی اتومبیل های ورزشی در مرکز گلستان خبر داد.

نخستین دوره حرکات نمایشی اتومبیل های ورزشی در گرگان برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، کامیار عادل اظهار کرد: نخستین دوره همایش و حرکات نمایشی اتومبیل های ورزشی گرگان، روز گذشته به همت هیات موتور سواری و اتومبیلرانی این شهرستان برگزار شد.

    عادل با بیان این که این دوره در استادیوم کریم آباد گرگان آغاز شد و در هوایی بارانی به پایان رسید، تصریح کرد: هدف این برنامه که با حضور بیش از 80 دستگاه خودرو و ده ها تماشاگر برگزار شد، استعداد یابی و شناسایی پتانسیل ها و توانمندی های رشته های تخصصی سرعت و مهارت های حرکتی در گرگان بود.

    وی خاطرنشان کرد: این برنامه با تجمع خودروها در برابر اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان آغاز شد و با حرکت مارشال با همراهی پلیس راهور به استادیوم کریم آباد خاتمه یافت.

    رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان ادامه داد: در ادامه، شرکت کنندگان در قالب حرکات موزون نمایشی به ارائه توانمندی های خود پرداختند.

    عادل بیان کرد: مشارکت نزدیک جمعیت هلال احمر گرگان و شهرداری گرگان در برگزاری این برنامه شایان تحسین بود. 

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط