فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خبر داد

رایزنی با بنیاد برای کنترل کیفی آزادراه‌ تهران ـ شمال

عصر خودرو- مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: در حال مذاکره با بنیاد مستضعفان هستیم تا به موضوع کنترل کیفی ساخت آزادراه تهران ـ شمال وارد شویم.

رایزنی با بنیاد برای کنترل کیفی آزادراه‌ تهران ـ شمال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، سیدرضا حسینی امروز در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه راه و شهرسازی اظهار داشت: انجام کارهای آزمایشگاهی در زمینه مصالح ساختمانی و امور ژئوتکنیک و راه‌سازی برخی فعالیّت‌های آزمایشگاه است.

    وی با بیان اینکه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، ارگانی دولتی است و درآمد ـ هزینه است، گفت: در زمینه خاک، بتون، آسفالت و کنترل کیفی فعالیت‌هایی بهینه توسط آزمایشگاه انجام می‌شود.

    مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک افزود: در 160 شهرستان کشور فعال هستیم و 700 واحد محلی فعالیت‌های آزمایشی پشتیبانی و فنی ـ مهندسی را انجام می‌دهد.

    حسینی با بیان اینکه به‌عنوان نماینده دولت وظایف مهمی داریم، گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مورد اعتماد کارفرمایان است و وزارت راه، شهرداری‌ها و بخش خصوصی از خدمات ما استفاده می‌کنند.

    مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه در اغلب پروژه‌های سدسازی حضور داریم، گفت: در حوزه خطوط مترو خدمات مورد نیاز را به بخش خصوصی از منظر کنترل کیفی ارائه می‌دهیم.

    حسینی افزود: در بخش تجهیزات آزمایشگاهی درآمد ها مناسب نیست تا بخش خصوصی بتواند در این زمینه سرمایه‌گذاری کند و این بر عهده ما است که تکنولوژی‌های جدید را وارد کنیم.

    مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بیان کرد: در سال گذشته حدود 10 میلیارد تومان تکنولوژی جدید خریداری کردیم، در زمینه ارتقا کیفیت امور روسازی جاده‌‌ها کمک می‌کند.

    وی با بیان اینکه رعایت استانداردها جزو اولویت‌های ما است، گفت: تدوین استانداردهاا با مؤسسه استاندارد انجام می‌شود.

    مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک افزود: تلاش می‌کنیم آزمایش‌های کنترل کیفی خود را با تکنولوژی جدید به گونه‌ای انجام دهیم که سرعت خدمات افزایش یابد.

    وی با بیان اینکه آزمایشگاه از گذشته تا به امروز در کمیسیون‌های تحویل پروژه‌ها حضور داشته است، گفت: در حال حاضر به‌عنوان مدعو در جلسات کمیسیون‌ تحویل پروژه‌ها حضور داریم؛ لازم است همه اوراق آزمایش و کنترل کیفی را در این جلسه ارائه دهیم.

    حسینی بیان کرد: درحال رایزنی با نبیاد مستضعفان هستیم تا در پروژه کنترل کیفی ساخت آزادراه تهران ـ‌ شمال حضور یابیم.

    مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ببا بیان اینکه درآمد سال گذشته آزمایشگاه 123 میلیارد تومان بود، گفت: در سال جاری تاکنون 165 میلیارد تومان موافقت‌نامه مبادله شده است که پیش‌بینی می‌شود درآمد ما تا پایان سال به 195 میلیارد تومان ارتقا یابد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط