فونیکسریمکسبهتام

در مهرماه سال جاری:

۲۴هزار تخلف سرعت غیرمجاز در قزوین ثبت شد

عصر خودرو- مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان قزوین گفت: ۲۴ هزار و ۶۸۲ تخلف سرعت غیرمجاز در مهرماه سال جاری در محورهای مواصلاتی استان ثبت‌ شده است.

۲۴هزار تخلف سرعت غیرمجاز در قزوین ثبت شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، رحمت شعبانی  اظهار داشت: سامانه دوربین‌های ثبت تخلف سرعت سامانه‌هایی هستند که با بهره‌گیری از مجموعه‌ای از نرم‌افزار و سخت‌افزار برای تشخیص سرعت و ثبت پلاک خودروهای متخلف، عکس‌برداری، پردازش و تحلیل عکس، مخابره اطلاعات عکس و متون، تهیه بانک اطلاعاتی و نهایتاً صدور جریمه برای خودروهای متخلف در محورهای مواصلاتی استان قزوین بکار گرفته‌شده‌اند و این تجهیزات در سطح محورهای استان نصب‌ شده‌اند.

    مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان قزوین افزود: در این راستا دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت غیرمجاز، شامل دوربین‌های کنترل سرعت متوسط و سرعت لحظه‌ای، تحت نظارت مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان قزوین هستند، در مهرماه سال جاری از مجموع تعداد تخلفات ثبت‌شده، 10 هزارو 160 تخلف مربوط به آزادراه قزوین- آبیک، 9 هزارو 700 تخلف مربوط به آزادراه قزوین- رشت و چهارهزارو 822 تخلف مربوط به آزادراه قزوین- زنجان بوده است.

    وی یادآور شد: دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت غیرمجاز، شامل دوربین‌های کنترل سرعت متوسط و سرعت لحظه‌ای، تحت نظارت مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان قزوین در مهرماه سال جاری 24 هزار و 682 تخلف سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه را ثبت کردند.

    شعبانی بیان کرد: در راستای تکلیف بانک جهانی و پایلوت بودن استان قزوین در جهت ایمنی پایدار، با استفاده و به‌کارگیری از سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند (ITS) و پوشش کلیه محورهای استان با دوربین‌های نظارت تصویری، دوربین‌های ثبت تخلف سرعت غیرمجاز و ... دستاوردهای بسیار خوبی در جهت کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای به دست آورده‌ایم.

    وی خاطرنشان کرد: تخلفات سرعت لحظه‌ای و سرعت متوسط غیرمجاز ثبت‌شده، همراه با تصاویر خودرو و پلاک آن از طریق دوربین‌های نصب‌شده در محورهای مواصلاتی استان ثبت و برای اعمال قانون به قرارگاه پلیس‌راه استان و اجرائیات پلیس راهور کشور ارسال‌شده است.

    مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان قزوین بیان کرد: کلیه رانندگان باید توجه داشته باشند با رعایت سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی و پایبندی به نکات ایمنی ضمن ارائه الگوی قابل‌قبول رانندگی برای اعضای جوان خانواده از بروز حوادث خطرناک جاده‌ای برای خود و دیگر خودروهای عبوری جلوگیری کنیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو