فونیکسریمکسبهتام

رئیس راه و شهرسازی لاریجان مازندران مطرح کرد

استقرار ۴ اکیپ راهداری با ۲۰ راهدار و ۱۲ دستگاه خودرو در محور هراز

عصر خودرو: رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران از استقرار ۴ اکیپ راهداری در محور مواصلاتی هراز خبر داد و گفت: برای فصول سرد سال در این جاده ۲۰ راهدار و ۱۲ دستگاه خودروی سبک و سنگین راهداری مشغولبه فعالیت هستند.

استقرار ۴ اکیپ راهداری با ۲۰ راهدار و ۱۲ دستگاه خودرو در محور هراز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، علی نوری‌پور اظهار کرد: هم‌اکنون تردد در محور مواصلاتی روان عادی است و ترافیک آن روان گزارش شده است.

    وی با اعلام اینکه محور هراز یکی از نزدیک‌ترین جاده‌های شریانی کشور به پایتخت است، افزود: با توجه به کاهش چشم‌گیر دمای هوا، وضعیت خاص جوی، ریزش باران و برف در این جاده هنگام شب سرمای شدیدی را شاهد هستیم.

    رئیس اداره راه و شهر سازی لاریجان مازندران با تاکید بر اینکه روز گذشته شاهد ریزش برف در این جاده بودیم، تصریح کرد: شب گذشته هم عملیات نمک‌پاشی برای روان‌سازی و کاهش یخ‌زدگی از ساعت 19 تا 6 صبح امروز با فعالیت راهداران انجام شد.

    این مسئول با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت محور مواصلاتی هراز و یخ‌زدایی آن احتمال نمک‌پاشی وجود دارد، گفت: هم‌اکنون چهار اکیپ راهداری متشکل از 20 راهدار در این جاده به حالت آماده‌باش حضور دارند و 12 دستگاه ماشین سبک و سنگین نظیر سه دستگاه لودر، سه دستگاه کامیون نمک‌پاش، دو دستگاه گریدر و چهار دستگاه ماشین سبک آماده خدمتگذاری به مردم هستند.

    نوری‌پور خاطرنشان کرد: هم‌اکنون چهار راهدار‌خانه منظریه، امام‌زاده هاشم (ع)، گزنک و کهرود در حال فعالیت هستند که دو اکیپ در راهدارخانه منظریه، یک اکیپ در راهدارخانه امام‌زاده هاشم (ع) و یک اکیپ در راهداراخانه گزنک مستقر است.

    وی گفت: هم‌اکنون انبارهای موجود در راهدارخانه‌های محور شریانی هراز پر از نمک و شن هستند تا در زمان لزوم از آنها استفاده شود.

    رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اشاره به اینکه بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی نیسان و کامیونت در این محور یک کشته و سه نفر مجروح بر جا ماند، بیان کرد: این حادثه حدود ساعت 5:30 دقیقه صبح در کیلومتر 75 محور مواصلاتی هراز بعد از پیچ سالاری روی داد که خودروی نیسان در حال تردد به تهران و کامیونت در حال عور به‌سمت آمل بود.

    این مسئول ادامه داد: بعد از وقوع حادثه عوامل امدادی، نیروهای جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و پلیس‌راه در محل حادثه حاضر شدند و مجروحان این حادثه با همکاری عوامل امدادی به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.

    نوری‌پور با اشاره به اینکه راهداران محور مواصلاتی هراز برای تردد ایمن‌تر و بهتر رانندگان و سرنشینان در فصل‌های سرد سال به صورت آماده‌باش قرار دارند، تصریح کرد: رانندگان در حال تردد از این جاده به اوامر راهداران گوش دهند تا سفر ایمنی برای هم‎وطنان رقم بخورد.

    وی با تاکید بر اینکه شرایط جوی نامساعد، بارش شدید باران، لغزندگی جاده هراز، احتمال یخ‌زدگی و ریزش برف در فصل سرد سال مشکلاتی در تردد ایجاد می‌کند، گفت: رانندگانی که قصد تردد از این مسیر مواصلاتی را دارند از سیستم گرمایشی خودروی خود مطمئن بوده و احتیاط را سرلوحه کارهای داشته باشند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط