فونیکسریمکسبهتام

انصاری در جلسه شورای شهر:

کوچک‌ترین بارش تهران را با ترافیکی کشنده و خفه‌کننده مواجه می‌کند

عصر خودرو- یک عضو شورای اسلامی شهرتهران گفت: کوچک‌ترین بارش تهران را با ترافیکی کشنده و خفه‌کننده مواجه می‌کند.

کوچک‌ترین بارش تهران را با ترافیکی کشنده و خفه‌کننده مواجه می‌کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، غلامرضا انصاری در جریان دویست و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بودجه شهرداری تهران نباید صرف فعالیت‌های سیاسی شود، اظهار کرد: این درحالی است که تبلیغات میتینگ مذکور در رسانه‌ها با لوگوی شهرداری منتشر شده است.

    وی در ادامه به وضعیت نابسامان شهر هنگام وقوع کوچکترین بارش ناگهانی اشاره کرد و گفت: در این شرایط ترافیک کشنده و خفه کننده‌ای در پایتخت حاکم می‌شود و در چنین شرایطی اقدامات شهرداری در بخش‌های دیگر مانند مشارکت در ساخت بیمارستان هسته‌ای توجیه‌پذیر نیست.

    انصاری در بخش دیگری از تذکر خود به موضوع حسابرسی‌ها که این روزها محل مناقشات زیادی میان اعضای شورای شهر و شهرداری شده است، اشاره کرد و گفت: این طور نبوده که در گذشته هیچگونه حسابرسی در شهرداری رخ نداده باشد. چارچوب‌های حقوقی حسابرسی از ابتدای تاریخ بلدیه وجود داشته اما در شورای چهارم این حسابرسی‌ها دقیق‌تر انجام می‌شود.

    به گزارش تسنیم، احمد حکیمی‌پور عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز ضمن تقدیر از ساماندهی تذکرها در صحن علنی درباره حسابرسی شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به شهرداری تهران اینطور گفت: حسابرسی وظیفه ذاتی شوراست و اعضا نیز باید در جلسات روز دوشنبه به این منظور شرکت کنند. هرچند بهتر است که این جلسات به صورت علنی و با حضور رسانه‌ها برگزار شود.

    وی با بیان اینکه دغدغه‌های اعضای شورای شهر به‌جاست اظهار کرد: در عین حال بهتر است حسابرسی به سرانجام برسد و مسائل پس از قطعی شدن اعلام شود.

    عضو کمیسیون گفت: در تمام جلسات گزارش‌های حسابرسی این موضوع در پایان گزارش ذکر شده است که بخشنامه شهردار تهران درباره شفافیت مالی رعایت نشده است. و این مسائل باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

    وی در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به خسارت وارده به برج آزادی براثر بارش‌های اخیر اظهار کرد: قرار بود مرمت این برج تا دهه فجر به سرانجام برسد اما بارش‌های غیرمنتظره موجب شده سقف این بنا دچار آب ریزش شود و این موضوع نیازمند رسیدگی فوری است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو