فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل آزادراه تهران-شمال

"قرارگاه خاتم‌الانبیاء" تمایلی به حضور در آزادراه نداشت

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال با بیان این‌که همکاری بنیاد مستضعفان و وزارت راه و شهرسازی در بحث آزادراه خیلی بهتر از گذشته شده است، گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء تمایلی به حضور در ساخت آزادراه تهران-شمال نداشت.

"قرارگاه خاتم‌الانبیاء" تمایلی به حضور در آزادراه نداشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، مهران اعتمادی  اظهار کرد: برنامه‌ریزی پیگیری تامین اعتبارت و منابع مالی، پیگیری تصویب نقشه‌ها و مطالعات طراحی،جلسات هماهنگی در سطوح مختلف از وزیر با رئیس بنیاد، معاون وزیر با معاون بنیاد و... از جمله اقدامات انجام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی بوده است.

    وی با بیان این‌که رفت و آمدها به وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود، گفت: هیچکس اصرار ندارد که کار انجام می‌دهد، بلکه اصرار دارند که دو طرف در حال انجام دادن کارهای ساخت آزادراه تهران-شمال هستند.

    وی با بیان این‌که نقش آقای سعیدی‌کیا به‌عنوان یک سرمایه ملی و بزرگتر مورد پذیرش وزارت راه، بنیاد و دولت است، تاکید کرد: پشتیبانی نسبی دولت می‌تواند -در روند ساخت آزادراه- موثر باشد، مقداری موثر بوده و امیدواریم در آینده نیز تاثیر بیشتری داشته باشد.

    مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال با اشاره به این‌که از دیماه سال گذشته هماهنگی و همکاری با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور همواره در حال افزایش و بهبود بوده است، یادآور شد: تسریع تامین منابع مالی و سرعت بخشی به یک سری مسائل از جمله کارهای شرکت ساخت در رابطه با آزاد راه تهران-شمال  بوده است.

    اعتمادی همچنین با اشاره به این‌که نقشی که قرارگاه خاتم‌الانبیاء در پروژه‌های دیگر آزادراهی داشته نقش دست اول بوده، افزود: به عبارت دیگر قرارگاه به‌عنوان مجری و بعد از آن به‌عنوان سرمایه‌گذاری پروژه‌ها را اجرا کرده است، مانند بنیاد که می‌خواهد از محل این سرمایه‌گذاری بازدهی داشته باشد. اگر قرار بود قرارگاه در آزادراه تهران-شمال حضور داشته باشد باید به‌عنوان یکی از پیمانکاران بنیاد مستضعفان می‌آمد، شاید به همین دلیل تمایل چندانی به حضور نداشت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو