فونیکسریمکسبهتام

درخواست پلیس از دستگاه‌های مرتبط با حمل‌ونقل

لزوم افزایش ظرفیت حمل‌ونقل جهت انتقال زائران اربعین حسینی

عصر خودرو- رئیس پلیس پیشگیری ناجا از کلیه دستگاه‌های مرتبط با حمل و نقل زائران اربعین حسینی(ع) درخواست کرد با افزایش ظرفیت حمل و نقل جهت انتقال زائران از شهرها به پایانه‌های مرزی و بالعکس در اجرای هر چه بهتر این مراسم مشارکت کنند.

لزوم افزایش ظرفیت حمل‌ونقل جهت انتقال زائران اربعین حسینی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا از کلیه دستگاه های مرتبط با حمل و نقل زائران در ایام اربعین حسینی درخواست کرد تا با افزایش ظرفیت ناوگان های تردد زائران  و با رعایت نظم و انضباط در اجرای هر چه باشکوه تر این مراسم مشارکت داشته باشند.

    وی افزود: البته برابر آخرین اطلاعات از دستگاه های مربوط به حمل و نقل مسافر، تمهیدات ویژه ای مدنظر قرار گرفته اما شایسته است با توجه به حجم عظیم مشتاقان شرکت در مراسم اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) و شرایط ویژه کشور عراق ظرفیت بیشتری در اختیار انتقال زائران قرار گیرد.

    رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: یکی از مشکلات زائران در سال گذشته با توجه به کمبود وسایل حمل و نقل عمومی، افزایش شدید و غیر منطقی هزینه انتقال و جابجایی به خصوص در برگشت زائران از عتبات بود که پیش بینی می شود با همکاری و مشارکت دستگاه های مرتبط با حمل و نقل مسافران چه دولتی و چه خصوصی امسال با ارائه خدمات شایسته و در خور زائران حسینی (ع) مراسم اربعین با شکوهی برگزار شود.

    سردار شرفی بیان داشت: البته ما اطلاع داریم که این دستگاه ها از جمله شرکت های هواپیمایی، راه آهن،‌پایانه ها ، تاکسیرانی ها و ... مشکلاتی دارند و در عملیات رفت زائران مجبور به بازگشت بدون مسافر هستند.

    وی خاطرنشان کرد: با همت و تلاش همه مسئولان دستگاه های مختلف مرتبط با مراسم اربعین حسینی (ع) اقدامات خوبی صورت گرفته و ان شاءالله نتیجه و پاداش تمام تلاش ها، رضایتمندی ملت شریف و ولایی ایران اسلامی خواهد بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط