فونیکسریمکسبهتام

روشن کردن خودرو با موبایل

عصر خودرو- فورد، تکنولوژی SYNC Connect خود را در نمایشگاه خودرو لس آنجلس، عرضه کرد.

روشن کردن خودرو با موبایل
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صبحانه، SYNC Connect فورد، تکنولوژی جدیدی است که امکان روشن و فعال کردن خودرو را از طریق یک نرم افزار در گوشی هوشمند، فرآهم می آورد.

    این تکنولوژی به درد کسانی می خورد که در مناطق خیلی سرد و یا خیلی گرم زندگی می کنند. با کمک تکنولوژی SYNC Connect فورد، می توان از دقایقی قبل و از راه دور، تنها به کمک یک نرم افزار در گوشی هوشمند، بدون آن که در های ماشین را باز کرد، خودرو را روشن کرد و سیستم گرمایش و سرمایش را فعال کرد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که صبح ها پیش از رفتن به محل کار، برای زدوتر روشن کردن خودرو و گرم یا سرد کردن آن، به گاراژ بروید.

    با تکنولوژی SYNC Connect فورد، اگر فراموش کردید که ماشینتان در کدام محدوده پارک شده است، می توانید از روی نرم افزار گوشی هوشمند خود آن را پیدا کنید.

    همچنین اگر در محل کار نشسته اید و نگران خودروی خود هستید، می توانید با اتصال به سیستم SYNC Connect توسط نرم افزار موجود در گوشی هوشمند، از سلامت اتومبیلتان مطمئن شوید.

    علاوه بر این تکنولوژی، ویژگی های مخابراتی جدیدی به خودروهای فورد اضافه شده است که به کمک آن ها می توان با یک تماس تلفنی، درب های ماشین را قفل و یا باز کرد.

    هیوندای نیز، از چند سال قبل، با تکنولوژی مشابه اما ناقص Blue Link و به کمک پوشیدنی های آندرویدی و ساعت هوشمند اپل، این امکان را برای خودروهای خود فرآهم کرد.

    برخلاف تکنولوژی Blue Link، تکنولوژی پیشرفته ی SYNC Connect کمپانی فورد، می تواند با خدماتی مانند تماس، اطلاع رسانی در زمان تصادف و یا اضطرار و حتی در زمان وجود احتمال سرقت، صاحب خودرو را آگاه کند.

    SYNC Connect با استفاده از اپراتور AT & T در ایالات متحده ی آمریکا، به شبکه ی LTE متصل می شود و اتصال آن کامل و بی عیب و نقص است. البته اتصال خودروهای فورد به LTE با این تکنولوژی در همه ی نقاط جهان ممکن می باشد.

    Ford Escape 2017 و Ford Kuga در اروپا، اولین خودروهایی خواهند بود که به تکنولوژی SYNC Connect مجهز می شوند و از بهار سال مبلادی آینده در نمایندگی های فورد به فروش خواهند رسید.

    این شرکت هنوز برنامه یی برای اجرای تکنولوژی جدید SYNC Connect بر روی سایر مدل های خودرو ندارد.

    فورد همچنین پس از اعلام ارائه ی این تکنولوژی جدید، نشان داد که در طراحی ظاهری خودروی 2017 Escape تجدید نظر کرده است. این خودرو علاوه بر بهره گیری از تکنولوژی SYNC Connect دارای داشبورد جدید، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار برخورد از جلو و پشتیبانی ترمز، سیستم صاف نگه داشتن خودرو، دو موتور جدید 1.5 و 2 لیتری Ecoboost  توربو و فناوری استارت و توقف خودکار می باشد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط