فونیکسریمکسبهتام

۱۰۸ دستگاه اتوبوس از شیراز به مهران اعزام شدند

عصر خودرو- ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون شهری سازمان اتوبوسرانی شیراز برای خدمات رسانی به زائران حسینی به منطقه مرزی مهران اعزام شدند.

۱۰۸ دستگاه اتوبوس از شیراز به مهران اعزام شدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، معاون فنی و اجرایی سازمان اتوبوسرانی شیراز ظهر شنبه در حاشیه مراسم اعزام اتوبوس های ناوگان درون شهری شیراز به مهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز 108 دستگاه اتوبوس درون شهری، دو دستگاه تعمیرگاه سیار و چهار خودرو گشت از شیراز به مقصد مهران اعزام می شوند.

    عبدالله خسروی ادامه داد: در همین راستا 216 نفر راننده، 10 نفر تعمیرکار و شش اکیپ نظارتی طی دو مرحله از شیراز به شهر مرزی مهران اعزام می شوند.

    وی بیان کرد: ارائه خدمات از سوی این اتوبوس ها از صبح روز 9 آذر در شهر مهران آغاز شده و تا پایان شب 14 آذر ادامه پیدا می کند.

    معاون فنی و اجرایی سازمان اتوبوسرانی شیراز درباره نحوه ارائه خدمات از سوی این اتوبوس ها گفت: این اتوبوس ها خدمات درون شهری به زائران ارائه می دهند به این نحو که زائران را از پایانه های درون شهری به مرز و بالعکس از مرز به پایانه های درون شهری انتقال می دهند.

    خسروی افزود: اعزام اتوبوس ها به منطقه مرزی مهران با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی، شهرداری و شورای شهر شیراز انجام می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط