فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه کشور:

ورود از مرز مهران آخرین اولویت زائران قرار گیرد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه کشور با اشاره به مشکلات زیرساختی موجود در شهر مهران و ترافیک محور خروجی این شهر از زائران اربعین حسینی خواست تا با مدیریت زمان سفر، آخرین اولویت ورودشان به کشور را مرز مهران قرار دهند.

ورود از مرز مهران آخرین اولویت زائران قرار گیرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  تسنیم، سرهنگ محمدحسین حمیدی با اشاره به موج بازگشت زائران از سه نقطه مرزی شلمچه، چزابه و مهران اظهار داشت: زائران می‌بایست با توجه به شرایط و زیرساخت‌های شهری پایانه مرزی مهران، این پایانه را برای بازگشت خود در آخرین اولویت‌ قرار داهند چرا که وضعیت راه‌های و زیرساخت‌های این شهر جوابگوی این حجم از زائران نیست.

    رئیس پلیس راه کشور از زائران اربعین حسینی خواست تا با توجه به مشکلات ترافیکی موجود و ازدحام جمعیت در پایانه مرزی مهران و محورهای خروجی از این شهر، با مدیریت سفر، مسیرهای ورود به کشور در مناطق شلمچه و چزابه را انتخاب کنند.

    حمیدی با اشاره به بارندگی‌های روز گذشته و صبح امروز در منطقه مهران گفت: بارش 24 ساعته آخر در منطقه مهران باعث شده زائرانی که خودروی خود را در نقاط خاکی پارک و از مرز خارج شده بودند هنگام بازگشت به کشور و خروج از مرز مشاهده کردند که این خودروها در گل‌لای فرو رفتند. لذا این مشکلات باعث شد تا در ساعات گذشته شاهد کندی عبور و مرور در محور خروجی شهر مهران باشیم و بار ترافیکی سنگینی در این منطقه وجود داشت.

    وی افزود: در حال حاضر شرایط ترافیکی در منطقه مهران به وضع عادی خود بازگشته ولی با توجه به گل‌و لای موجود در پارکینگ‌ها تردد در محورهای خروجی این شهر به کندی انجام می‌شود. لذا از تمامی زائران اربعین حسینی تقاضا می‌کنیم در صورت توان با به تعویق انداختن زمان بازگشت خود به کشور، سفر خود رامدیریت کنند و در غیر این صورت از سایر گذرگاه‌های مرزی شلمچه و چزابه برای ورود به کشور استفاده کنند.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: زائران می‌بایست با توجه به شرایط موجود آخرین اولویت خود را عبور از مرز مهران قرار دهند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو