فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه خوزستان خبر داد؛

بسیج امکانات در پارکینگ های مرزی و راه های مواصلاتی

عصر خودرو- رئیس پلیس راه خوزستان از بسیج امکانات برای کمک به زائران حسینی از قبیل جرثقیل و خودروهای مجهز در پارکینگ های مرزی خبر داد.

بسیج امکانات در پارکینگ های مرزی و راه های مواصلاتی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ قاسم قدرتی در اظهار کرد: در حال حاضر شاهد موج برگشت زائران حسینی به کشور هستیم.

    وی افزود: روز گذشته بسیاری از زائران به کشور بازگشته و از امروز تا دو روز آینده انتظار می رود تعداد زائران برگشتی به کشور بیشتر شود.

    وی افزود: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران به کشور انجام شده است.

    رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: با توجه به بارندگی شب اخیر، آب گرفتگی تقریبی و گل آلوده شدن پارکینگ های مرزی کار مقداری سخت شده است که البته سعی شده تا با استفاده از جرثقیل و خودروهای دارای تجهیزات کشنده بتوانیم به زائران کمک کنیم.

    قدرتی بیان کرد: به تمامی زائران توصیه می کنیم تا برای حمل و نقل به محل باراندازی که برای آنها پیش بینی شده مراجعه و از اتوبوس های مستقر در این محل استفاده کنند.

    وی ادامه داد: برای جابجایی زائران به تمام نقاط اعم از درون استانی و برون استانی تمهیدات لازم اندیشیده شده و اتوبوس هایی نیز مستقر کرده ایم.

    رئیس پلیس راه خوزستان عنوان کرد: در آبادان و خرمشهر هم زائران باید از قطار و اتوبوس های پیش بینی شده استفاده کنند. همچنین باید از موتورهای سه چرخه و یا وانت استفاده نکنند تا خدایی ناکرده شاهد اتفاقات ناگوار سال گذشته نباشیم.

    قدرتی یادآور شد: قریب به 160 تیم گشتی برای حضور در مرزهای استان ساماندهی شده اند. همچنین 700 نفر از نیروهای پیاده نیز برای خدمات رسانی فعال هستند.

    وی اضافه کرد: از تمامی ظرفیت های پلیس راه برای خدمات رسانی استفاده شده تا بتوانیم به بهترین نحو راه برگشت زائران را فراهم کنیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو