فونیکسریمکسبهتام

آخرین وضعیت احداث بی‌آرتی در بلوار کشاورز

خط ویژه اتوبوس در خیابان‌های بهشتی و مطهری احداث می‌شود

عصر خودرو- رییس پلیس راهور تهران بزرگ از احداث خط ویژه اتوبوس در خیابان های بهشتی و مطهری خبر داد و ادعای کسبه در مورد حاشیه این خیابان ها را بی اساس دانست.

خط ویژه اتوبوس در خیابان‌های بهشتی و مطهری احداث می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، سردار تیمور حسینی، رییس پلیس راهور تهران بزرگ با حضور در کافه خبر از مشکلات ترافیکی پایتخت گفت.

    او درباره احداث بی آرتی بلوار کشاورز گفت: بحث بی آرتی بلوار کشاورز هنوز جدی نیست، جنس این محدوده با توجه به قدمت و وضعیت خاصی که دارد، بسیار متفاوت است، ولی بحث خط ویژه خیابان های شهید مطهری و شهید بهشتی جدی است.

    سردار حسینی درباره درگیری هایی که بین کسبه و پلیس بر سر این خط ویژه وجود داشت گفت: ادعای کسبه محترم ادعای درستی نیست، اگر احدی از این افراد سندی ارائه داد که این حاشیه به مالکیت من درآمده است، حرف او درست است؛ من حیث مجموع توسعه حمل و نقل عمومی یکی از راهبرد های جدی مجموعه مدیریت شهری است، که کار منطقی و درستی است که باید هم انجام شود و پلیس هم حمایت می کند.

    رییس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص جریمه ای که پارکبان ها برای خودروهایی که پول پارکشان را نداده اند تعیین می کنند گفت: اگر به آرشیو ها مراجعه کنید، یک سال و چند ماه پیش رسما اعلام کردیم که با این شکل از پارک بان کاملا مخالف هستیم، پارک بان صرفا به صورت مکانیزه و با رعایت مقررات مربوطه باید باشد، یکی از این مقررات بیان می کند که پارک تا نیم ساعت رایگان است.

    او ادامه داد: ما با شکل های دیگر پارک بان کاملا مخالف هستیم و بیان کرده ایم که صرفا در مکان هایی که به صورت مکانیزه وجود داشته باشد، جریمه می کنیم.

    این مقام انتظامی با بیان این که با اصل پارک بان مشکلی نداریم و مخالف نیستیم افزود: پارک بان نوعی مدیریت بر پارک حاشیه ای است، که مثلا در طول این خیابان این محل محل اختصاصی آن کسبه محترم نشود، پس اصل کار که مدیریت پارک حاشیه ای است، کاری منطقی است و در همه دنیا هم اجرا می شود، ولی با این شکل و سیاق مخالفیم.

    سردار تیمور حسینی گفت: ما قبلا هم این را اعلام کرده ایم موضع کنونی ما همین است و جلساتی هم با معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری داشته ایم، تاکید هر دو بخش این است که باید ساماندهی و مکانیزه صورت بگیرد و حضور انسان حذف شود یا به حداقل برسد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو