فونیکسریمکسبهتام

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین:

راهدارخانه های قزوین در آماده باش کامل قرار دارند

عصر خودرو- مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین، از آماده باش ۲۴ باب راهدارخانه در صورت وقوع شرایط بحرانی در استان خبر داد.

راهدارخانه های قزوین در آماده باش کامل قرار دارند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، جواد حق لطفی از برگزاری شورای راهداری استان با حضور ادارات راه و شهرسازی تابعه و ادارات ماشین آلات، نگهداری راه و ابنیه فنی و ایمنی، ترافیک و حریم راهها در محل دفتر مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد.

    وی بیان کرد: در این جلسه مباحث اصلی و مهم راهداری زمستانی از قبیل وضعیت ماشین آلات راهداری، دپوی ماسه و نمک، نحوه استقرار ماشین آلات در محورهای مواصلاتی و همچنین شیوه برخورد با بحرانهای جوی احتمالی مورد بحث و بررسی و هماهنگی قرار گرفت.

    مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به فصل زمستان و احتمال وقوع بارش های قابل توجه و سرمای هوا و همچنین مطرح شدن بحث پدیده النینو در سال جاری اظهار داشت: تمهیدات ویژه ای در بخش راهداری در این خصوص اندیشیده شده و تمامی 24 باب راهدارخانه موجود در سطح راهها آماده پذیرش اضطراری هموطنان در صورت وقوع شرایط بحرانی خواهند بود.

    وی در ادامه از هموطنان عزیز درخواست کرد ضمن پرهیز از انجام سفر غیر ضروری در فصل زمستان، قبل از اقدام به سفر از سلامت خودروی خود اطمینان حاصل و پس از بررسی وضعیت جوی و موقعیت راه نسبت به برنامه ریزی و انجام سفر خود با بهره گیری از ساعات روز اقدام کنند.

    حق لطفی در پایان ضمن تاکید بر  آمادگی شبانه روزی راهداران در طول راههای استان اضافه کرد: هم وطنان می توانند از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راههای کشور با مراجعه به وبسایت www.141.ir یا تماس با تلفن گویای 141 و یا تماس با شماره تلفن 02833659455 مرکز مدیریت راههای استان قزوین اطلاع حاصل کرده و سپس اقدام به سفر کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو