فونیکسریمکسبهتام

گاز جایگاه‌های CNG کرمانشاه خودبخود قطع شد

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه شرکت گاز گاز هیچ جایگاه CNG را در سطح استان قطع نکرده، از قطع خودبخودی گاز برخی جایگاه‌ها در سطح شهر کرمانشاه خبر داد.

گاز جایگاه‌های CNG کرمانشاه خودبخود قطع شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا،حمید فانی اظهار کرد: هر جایگاه CNG نیاز به یک حجم فشار ورودی مشخص دارد و زمانی که در پی افت فشار گاز این حجم ورودی نباشد، خودبخود گاز جایگاه قطع می‌شود.

    فانی اظهار کرد: در حال حاضر نیز در پی افت فشار گاز، گاز سه تا چهار جایگاه CNG که در انتهای خطوط گازرسانی شهر کرمانشاه هستند، خودبخود قطع شده است.

    مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این مشکل در زمینه گاز برخی شهرستانهای استان از جمله شهرستان پاوه نیز وجود دارد که از آنجا که در انتهای مسیر گازرسانی هستند، با افت فشار گاز آنها قطع می‌شود.

    وی یادآور شد: دو روز گذشته گاز شهرستان پاوه به دلیل چنین مشکلی به مدت چند ساعت به طور کامل قطع شد که با انجام برخی اقدامات فنی و کاهش گاز مصرفی برخی صنایع توانستیم مجددا گاز این شهرستان را برقرار کنیم.

    فانی خاطرنشان کرد: مجموع قطعی گاز این شهرستان یک ساعت طول نکشید، اما دوباره به سرویس آوردن گاز شهرستان زمان چند ساعته‌ای نیاز داشت.

    مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به افزایش چهار میلیون متر مکعبی گاز مصرفی استان در پی برودت هوا در چند روز اخیر گفت: در حال حاضر پیک مصرفی گاز استان به 14 میلیون متر مکعب در روز رسیده که این میزان با پیک مصرفی زمستان سال گذشته برابری می‌کند.

    فانی با بیان اینکه صرفه جویی 10 درصدی گاز در بخش خانگی موجب صرفه جویی در مصرف 1.5 میلیون متر مکعبی گاز می‌شود، از مردم خواست تا به طور جد بحث صرفه جویی در مصرف گاز را انجام دهند.

    وی اظهار کرد: چنانچه مردم به این مهم توجه نکنند، با توجه به وجود 470 هزار مشترک گاز در سطح استان احتمال افت مجدد فشار گاز در پی رسیدن توده‌های جدید سرما به استان و افزایش مصرف وجود خوهد داشت.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط