فونیکسریمکسبهتام

احتمال تغییر نرخ اتومبیل‌های کرایه‌ای

عصر خودرو- رییس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه از پیشنهاد این اتحادیه مبنی بر افزایش ۱۵ درصدی نرخ کرایه اتومبیل‌ها به هیأت عالی نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خبر داد و گفت: به احتمال زیاد از اوایل سال آینده نرخ اتومبیل‌های کرایه افزایش می‌یابد.

احتمال تغییر نرخ اتومبیل‌های کرایه‌ای
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سیدحسن هاشمی تیرآبادی با بیان اینکه هیأت عالی نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت بعد از انجام بررسی‌های لازم نتیجه را به ما اعلام می‌کند، اظهار کرد: آخرین بار نرخ‌ها در سال 1392 افزایش یافت و از آن زمان تاکنون تغییر نرخ نداشتیم و در سال گذشته نیز به دلیل تک نرخی شدن بنزین سعی کردیم با دولت تعامل داشته باشیم و از اعضا خواستیم که افزایش قیمت نداشته باشند و آن‌ها نیز تغییری در قیمت اعمال نکردند.

    وی گفت: با توجه به تورم و افزایش هزینه‌ها، بعد از انجام بررسی‌های لازم پیشنهاد افزایش 15 درصدی را ارائه کردیم و به احتمال زیاد از اوایل سال آینده نرخ اتومبیل‌های کرایه افزایش می‌یابد ولی میزان آن مشخص نیست و باید هیأت عالی نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

    هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 1700 عضو داریم، گفت: تقریبا 60 هزار نفر راننده زیرمجموعه ما فعالیت می کنند که این آمار فقط برای شهر تهران است و شمیرانات و شهر ری در آن محاسبه نشده است.

    رییس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه یکی از مهمترین مشکلات این صنف را بیمه عنوان کرد و گفت: دولت تصمیم گرفته بود همه رانندگان را بیمه کند که تا به حال فقط حدود 60 درصد رانندگان بیمه شدند و 40 درصد هنوز بیمه نشده‌اند و چند ماهی است که این موضوع متوقف شده است لذا تقاضا داریم در این زمینه همکاری شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو