فونیکسریمکسبهتام

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد

مطالعه تغییر مسیر خیابان‌های اطراف تونل امیرکبیر

عصر خودرو- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بررسی تغییر جهات خیابان‌های اطراف تونل امیرکبیر برای افزایش بهره‌وری خبرداد.

مطالعه تغییر مسیر خیابان‌های اطراف تونل امیرکبیر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، علیرضا جاوید در مورد سرانجام استفاده از تونل امیرکبیر با بیان اینکه این تونل کارکرد مطلوبی دارد، گفت: این تونل برای تخلیه بار ترافیکی مرکز تهران، بازار و بافت تاریخی به سمت بزرگراه امام علی (ع) ایجاد شده است.

    وی در مورد زمان بهره برداری از بخش جنوبی تونل با بیان اینکه نیازمند تملک‌هایی در خیابان کرمان هستیم تا این تونل به بزرگراه امام علی (ع) متصل شود، گفت: با احداث و بهره برداری از نیمه جنوبی تونل، امکان دسترسی به بزرگراه امام علی (ع) جنوب را ایجاد می‌کنیم؛ اما در حال حاضر با استفاده از تونل فعلی مردم به بزرگراه امام علی (ع) شمال و با استفاده از تقاطع فرادست امکان تغییر مسیر و نهایتا دسترسی به امام علی(ع) جنوب را دارند و در حال حاضر دسترسی به امام علی - شمال مستقیم و به بزرگراه امام علی - جنوب غیرمستقیم است.

    جاوید با بیان اینکه یکی از تونل‌های امیرکبیر به عنوان لاین اضطرار در نظر گرفته شده است که تنها در مواقع بحران و آتش سوزی در محدوده تاریخی و بازار کارکرد آن برای عموم مشهود می‌شود، گفت: برای استفاده مطلوب‌تر از این تونل،معاونت حمل و نقل ترافیک در حال بررسی جهات ترافیکی خیابان‌های اطراف ورودی غربی این تونل به خصوص خیابان دیالمه است تا با تغییر جهات دسترسی به تونل امیرکبیر مناسبتر و بهره برداری از آن مطلوب‌تر شود.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: تغییر جهات برای ارتقاء کیفیت استفاده از این تونل است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو