فونیکسریمکسبهتام

خودرو برقی و هیبریدی(۱۶۶)

رونمایی از کارخانه یک میلیارد دلاری خودروساز برقی مرموز

عصر خودرو- یک شرکت نوپای کالیفرنیایی با هدف به چالش کشیدن برتری تسلا موتورز در بازار خودرو برقی، کارخانه یک میلیارد دلاری خود را رونمایی کرد.

رونمایی از کارخانه یک میلیارد دلاری خودروساز برقی مرموز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، شرکت فارادی فیوچر اعلام کرده است سرمایه گذاری در این کارخانه که نزدیک لاس وگاس نوادا قرار دارد، نخستین فاز برای این شرکت جدید محسوب می‌شود که هنوز خودرویی به بازار عرضه نکرده است.

    تسهیلات تولید فارادی فیوچر 4500 شغل در منطقه ایجاد خواهد کرد و تیم این شرکت متشکل از 400 مهندس و مدیر سابق شرکتهای تسلا و ب ام و است.

    شرکت فارادی فیوچر که در جنوب کالیفرنیا مستقر است، جزییات چندانی درباره طرحهای خود یا حتی حامیان مالی اش برملا نکرده است.

    بر اساس گزارش ریلکس نیوز، فارادی فیوچر قصد دارد نمونه اولیه خودروی برقی خود را در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرف کننده که ماه ژانویه در لاس وگاس برگزار می‌شود، به نمایش بگذارد.

    شرکت تحقیقاتی "سی بی اینسایتس" اعلام کرده که یکی از سرمایه گذاران در فارادی فیوچر، یک کارآفرین چینی به نام جیا یوتینگ است.

    این شرکت نام خود را از مایکل فارادی گرفته که کاشف القای الکترومغناطیسی است و حدود دو سال از تاسیس آن می‌گذرد با اینهمه تا این اواخر اطلاعات چندانی درباره فارادی فیوچر وجود نداشت و به تدریج زمزمه هایی درباره این شرکت خودروسازی مرموز در دنیای خودرو به گوش رسید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط