فونیکسریمکسبهتام

۴۰ درصد از راه‌های کشور از کیفیت مطلوب برخوردار نیستند

عصر خودرو- معاون راه‌های روستایی گفت: بیش از ۴۰ درصد از راه‌های کشور کیفیت مطلوبی ندارند و باید بر روی آسفالت‌های حفاظتی تمرکز شود.

۴۰ درصد از راه‌های کشور از کیفیت مطلوب برخوردار نیستند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، میرشفیع معاون راه‌های روستایی در هفتمین همایش و نمایشگاه قیر و آسفالت ایران اظهار داشت: بخش عمده‌ای از مباحث قیر و آسفالت، بخش مدیریتی و نظام فنی و اجرایی در این حوزه است که باعث می‌شود علی‌رغم دانش موجود با مشکلات زیادی مواجه شویم.

    وی با بیان اینکه طی یکی دو سال اخیراقدامات مناسبی جهت ارتقای کیفیت آسفالت صورت گرفته است، گفت: در حوزه قیر، کارهایی که در دست اجرا بوده بزرگ بود و ما شاخص قیرهای تولیدمان را از شاخص درجه نفوذ به شاخص درجه عملکردی تغییر دادیم.

    میرشفیع تصریح کرد: شناسایی کارخانجات تولید قیر امولسیون از برنامه‌های مهم در دست انجام است که بتوانیم استفاده از آن را تا چند ماه آینده انجام دهیم.

    وی یکی دیگر از کارهای مهم را شاخص ناهموارسازی راه‌ها برشمرد و گفت: این شاخص اگر مطلوب شود در نگهداری راه‌ها بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

    میرشفیع، موضوع زه‌کشی در سطح جاده‌ها را یک موضوع بسیار مهم در کارگروه آسفالت برشمرد و گفت: این اقدام در دست انجام است و از زمان طراحی راه باید به آن توجه شود.

    معاون راه‌های روستایی موضوع آموزش‌های مهارتی که مرکز تحقیقات در نظر گرفته است را برای ارتقای کیفیت متولیان اصلی این صنعت بسیار حائز اهمیت برشمرد و گفت: تنها نباید به رشد مقالات علمی در حوزه قیر و آسفالت کفایت کنیم بلکه تولیدکنندگان و رشد انها نیز مهم است.

    وی گفت: بیش از 40 درصد از راه‌های کشور کیفیت مطلوبی ندارند و باید بر روی آسفالت‌های حفاظتی تمرکز شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو