فونیکسریمکسبهتام

مسیرهای تردد شهروندان و خودروها در قائمشهر بازگشایی شد

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان آتش نشانی قائمشهر با اشاره به مسدود شدن خیابان های این شهر براثر طوفان روز گذشته ، گفت که با تلاش شبانه روزی ماموران این نهاد و رفع موانع هم اکنون تردد شهروندان و خودروها در تمامی خیابان های درون شهری امکانپذیر است.

مسیرهای تردد شهروندان و خودروها در قائمشهر بازگشایی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از ایرنا ،محمد علی شیر سوار روز شنبه افزود : براثر بارندگی شدید و طوفان روز جمعه بیش از یکصد درخت قدیمی و بزرگ حاشیه معابر شهر قائمشهر از جا کنده شد و بر روی منازل مسکونی ، خیابان ها و ترانس های برق افتاد .

    وی ادامه داد : با توجه به بزرگی و تعداد زیاد این درختان ، ماموران آتش نشانی امروز و بعد از گذشتن یک روز از وقوع طوفان وقت و تلاش خود را برای اره کردن و قطعه قطعه کردن آنان صرف بکنند .
    مدیر عامل سازمان آتش نشانی قائمشهر گفت : با اقدامات انجام شده در حال حاضر تمامی مسیرهای خیابان های اصلی و فرعی شهر بازگشایی شده است و مشکلی برای تردد وجود ندارد .
    وی از بازگشایی مسیرهای مواصلاتی به شهر قائمشهر خبرداد و افزود : طوفان روز گذشته همچنین باعث بسته شدن مسیر تردد خودروها به داخل این شهر شده بود .
    شیرسوار با اشاره به مملو شدن زیر گذرهای قائمشهر از آب ادامه داد : با گذاشتن دستگاه های پمپاژ ، آب از این زیر گذرها خارج شده است .
    11 کیلومتر از خط راه آهن سراسری تهران - گرگان از درون بافت شهر قائمشهر می گذرد که برای ایمن سازی مسیر تردد مردم و خودروها حدود 10 زیر گذر در این شهر ایجاد شد .
    وی افزود : با توجه به حجم بالای خرابی و خسارت در قائمشهر نیروهای امدادی آتش نشانی شهرهای همجوار ساری و نکا به این شهر اعزام شدند .
    به گفته مدیر عامل سازمان آتش نشانی قائمشهر هم اکنون و با رفع موانع تردد شهروندان در خیابان ها ، ایمن سازی مناطق آسیب دیده در دستور کار و فعالیت نیروهای قرار دارد .
    وی ادامه داد : منازل بسیاری از شهروندان قائمشهر به دلیل آسیب دیدگی بر اثر طوفان غیر ایمن هستند و تلاش برای ایمن سازی این منازل برنامه ویژه و اولویت دار 30 مامور چهار ایستگاه آتش نشانی این شهر است .
    طوفان 90 تا 130 کیلومتری روز گذشته در مازندران که براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان بیشتر سرعت این طوفان در قائمشهر بود باعث آبگرفتگی معابر ، خیابان ها ، خانه های شهری و روستایی و آسیب دیدگی به بخش های مختلف از جمله کشاورزی شد .
    از صبح دیروز آب ، برق و تلفن شهرستان قائمشهر قطع شد که با تلاش صورت گرفته از سوی پیمانکاران برق استان های مازندران ، گلستان و سمنان هم اکنون برق 70 درصد مشترکان این شهرستان وصل شد .
    شهرستان قائمشهر حدود 400 هزار نفر جمعیت دارد .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو