فونیکسریمکسبهتام

راننده جرثقیل از ارتفاع۳۵متری سقوط کرد و سالم ماند

عصر خودرو :راننده تاورکرین که در یک طرح ساختمانی مشغول کار بود از حادثه سقوط این جرثقیل در ارتفاع ۳۵ متری جان سالم به‌در برد.

راننده جرثقیل از ارتفاع۳۵متری سقوط کرد و سالم ماند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایران، این مرد به همراه کابین تاورکرین (جرثقیل ثابت ساختمانی) از ارتفاع 35 متری به پایین سقوط کرد و زنده ماند اما از چند قسمت بدن دچار جراحت شدید و شکستگی شد.
    ساعت 9 و 44 دقیقه صبح شنبه کارگران با دیدن این حادثه با 125 تماس گرفته و در خواست کمک فوری کردند که آتش‌نشانان ایستگاه 27 و گروه امداد و نجات 8 سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه در خیابان 35 متری گلستان، خیابان سوسن آبادی رهسپار شدند.
    سعید علیزاده مدیر منطقه یک آتش‌نشانی تهران در این خصوص گفت: محل حادثه یک طرح بزرگ ساختمانی بود که درآن یک ساختمان 9 طبقه درحال ساخت وجود داشت.
    وی ادامه داد: در این طرح یک جرثقیل ثابت ساختمانی مشغول کار بود که به یک باره از قسمت پایه نگهدارنده دچار شکستگی شد و روی ساختمان 9 طبقه در حال ساخت سقوط کرد.
    علیزاده در ادامه گفت: بر اثر این حادثه اپراتور این تاورکرین که در داخل اتاقک آن در ارتفاع 35 متری سرگرم کار بود، به همراه این جرثقیل به پایین سقوط کرد و درمیان آهن پاره‌های اتاقک و بلوک‌های سیمانی گرفتار شد.
    وی اظهار داشت: نجاتگران آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه، با استفاده از تجهیزات مخصوص و برش بدنه اتاقک فلزی، این راننده 35 ساله را که بسختی زخمی شده بود خارج کرده و تحویل اورژانس دادند.
    وی خاطرنشان کرد: «این راننده جرثقیل با وجود سقوط از ارتفاع 35 متری به طرز معجزه آسایی از این حادثه جان سالم به‌در برد ولی به خاطر مصدومیت و شکستگی اعضای بدن بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.»

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو