فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:

راهداری حرفه ای را در استان قزوین اجرایی می کنیم

عصر خودرو- مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با تقویت دوره های تخصصی و آموزش مستمر نیروها برای تحقق راهداری حرفه ای با رویکرد اجتماعی در استان برنامه ریزی می کنیم.

راهداری حرفه ای را در استان قزوین اجرایی می کنیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرنگار مهر، حامد مانی فر ظهر سه شنبه درآیین تجلیل از راهداران نمونه استان قزوین که در سالن قائم شهرداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: رویکرد امسال ما در اداره راه توجه به راهداری حرفه ای با رویکرد اجتماعی است تا بتوانیم برنامه های مهم و تاثیرگذاری را در این بخش عملیاتی کنیم.

    وی افزود: برنامه جامع راه و شهرسازی استان قزوین در حال تنظیم است که در چند ماه اینده رونمایی می شود تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم استان ارائه کنیم.

    خاطرات راهداران استان قزوین رونمایی می شود

    مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با رونمایی از کتاب خاطرات راهداران استان قزوین ضمن ثبت و ضبط خاطرات ارزشمند فعالان جاده ها زمینه انتقال تجارب و دستاوردهای راهداران به ایندگان فراهم می شود.

    مانی فر تصریح کرد: برای ثبت و ضبط تجربیات وخاطرات راهداران مجموعه این خاطرات جمع آوری شده و منتشر می شود تا بتوانیم این فعالیتهای ارزشمند را نگهداری و به دیگران منتقل کنیم.

    وی افزود: این فعالیتها در زمره کارهای فرهنگی و اجتماعی محسوب می شود که می تواند برای ایندگان مفید باشد و مردم را در جریان مخاطرات و ابعاد سخت و طاقت فرسای شغل راهداری هم قرار دهد.

    50 دستگاه خودروی راهداری کمبود داریم

    مانی فر اظهارداشت: کولاک و برف شدید هفته های گذشته نشان داد هنوز در بخشی از فعالیتها دچار نواقصی هستیم که باید برطرف شود و در این راستا حداقل به 50 خودرو راهداری و امدادی نیازمندیم تا بتوانیم در مواقع کولاک و بسته شدن جاده ها در زمستان بخوبی خدمت رسانی کنیم.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین یادآورشد: در حادثه اخیر در جاده های استان تمامی 250 دستگاه ماشین الات راهداری استان آماده بکار بودند و با مدیریت مناسب صورت گرفته با کمک سایر نیروهای امدادی توانستیم از این حادثه بدون مشکل خاصی موفق خارج شویم.

    وی افزود: با توسعه فعالیت های آموزشی پیگیر تقویت مهارتهای راهداران هستیم و به طور متوسط هر هفته کلاس های آموزشی برای نیروها تشکیل می شود.

    مانی فر بیان کرد: برای تحقق راهداری حرفه ای نیازمند دوره های تخصصی و آموزشی مستمر هستیم  و در کنار آن تلاش می کنیم تا مدیران به جای حضور میدانی بتوانند با آرامش بیشتری حوادث را مدیریت و اوضاع را کنترل و فرماندهی کنند.

     


    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو