فونیکسریمکسبهتام

۲۰ میلیارد ریال برای تجهیزات راهداری زمستانی هزینه شد

عصر خودرو- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: ۲۰ میلیارد ریال برای تجهیزات راهداری زمستانی این استان هزینه شده است.

۲۰ میلیارد ریال برای تجهیزات راهداری زمستانی هزینه شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی اسلامی تصریح کرد: در راهداری زمستانی که از 23 آذرماه آغاز شده 286 خودرو با هزار و 9 نفر روز در جاده های استان به مسافران و رانندگان ارائه خدمت خواهند کرد.

    وی افزود: این تعداد نیرو از دستگاه های مختلف از جمله راه و شهرسازی، اورژانس، هلال احمر، حمل و نقل و پایانه ها و هلال احمر استان تیمی را به منظور انجام عملیات طرح راهداری زمستانی تشکیل داده اند.

    مدیرکل مدیریت بحران استاندار با بیان اینکه این تعداد نیرو سال گذشته به شکل مطلوب خدمات رسانی داشته اند، گفت: از محل اعتبارات ملی 20 میلیارد ریال برای تجهیز ناوگان هزینه شده است.

    به گفته اسلامی علاوه بر این تلاش شده است از حداقل ظرفیت ممکن بخش خصوصی استفاده شود تا در صورت بروز مشکل و کمبود امکانات بتوان از امکانات این حوزه استفاده کرد.

    وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در عملیات راهداری اضافه کرد: امسال ظرفیت بخش خصوصی در این خصوص نیز به کار گرفته می شود تا در طول زمستان مشکلی از بابت نیروی انسانی نداشته باشیم.

    مدیرکل مدیریت بحران استاندار با تاکید به اینکه فرماندهی تمامی عملیات بحرانی با این نهاد اجرایی است، تصریح کرد: تمامی دستگاه ها نسبت به وظایف خود آگاه شده اند تا طرح امداد و نجات و راهداری زمستانی به شکل مطلوب انجام شود.

    اسلامی افزود: بعد از اتمام این طرح دستگاه ها طرح نوروزی خود را آغاز خواهند کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو