فونیکسریمکسبهتام

کمبود جایگاه‌های سوخت بزرگترین معضل تاکسی‌داران دهدشت

عصر خودرو- با توجه به اینکه تمامی تاکسی‌های شهر دهدشت گازسوز است، یکی از بزرگترین معضلات تاکسی‌داران کمبود جایگاه سوخت و انتظار در صف‌های طولانی است.

کمبود جایگاه‌های سوخت بزرگترین معضل تاکسی‌داران دهدشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، در شهر دهدشت سه جایگاه سوخت گاز  CNG وجود دارد که مدتی است بنا به دلایلی قادر به ارائه خدمات مناسب به شهروندان نیستند.

    با توجه به اینکه تمامی تاکسی‌های شهر دهدشت گازسوز و یکی از بزرگترین معضلات تاکسی‌داران کمبود جایگاه سوخت و انتظار در صف‌های طولانی و در حال حاضر چند روز است که دو تا از جایگاه‌ها به دلیل خراب شدن از چرخه خدمات دهی خارج و تنها یک جایگاه با دو پمپ به شهر دهدشت و روستاهای اطراف سرویس می‌دهد.

    از طرفی خرابی تنها جایگاه  CNG شهر چرام در فاصله 15 کیلومتری دهدشت نیز مزید بر علت شده و سبب ایجاد صف طولانی در جایگاه سوخت الهی شده بطوری که برای هر بار سوختگیری نزدیک به دو ساعت باید در صف منتظر ماند.

    فقط یک جایگاه CNG فعال در دهدشت وجود دارد

    محمد حسین کیوان نژاد یکی از تاکسی دارران دهدشت با اشاره به اینکه اکثر ماشین های در صف گاز تاکسی هستند اظهار داشت: در طول سال با همین مشکل روبرو هستیم و در روز نزدیک به سه ساعت در صف گاز معطلیم و اکثر اوقات روز را باید در صف گاز باشیم.

    کیوان نژاد با بیان اینکه جایگاه گاز CNG شهرداری دهدشت یک روز کار می کند و سه ماه تعطیل است، تصریح کرد: جایگاه گاز ضیایی هم اکثر مواقع خراب است.

    وی با بیان اینکه مدتی است که دو تا از جایگاه های شهر تعطیل و فقط یک جایگاه فعال است، عنوان کرد: جایگاه  CNGشهر چرام نیز خراب و از آنجا نیز برای سوختگیری به دهدشت می آیند که با این شرایط یک جایگاه به تنهایی با دو پمپ جوابگوی این همه ماشین نیست.

    محمد رحیم غفورخواه با بیان اینکه انتظار داریم از مسئولان که مشکل را برطرف نمایند ، خاطرنشان کرد: شهرستان کهگیلویه، چرام، سوق و همه روستاهای اطراف از همین یک جایگاه با دو پمپ استفاده که همین امر سبب صف های طولانی هر روزه می شود.

    غفورخواه با اشاره به اینکه نزدیک به 5 ماه است که جایگاه شهرداری خراب و پمپ ضیایی هم در اکثر مواقع تعطیل است، تاکید کرد: تنها جایگاه الهی با دو پمپ جوابگوی کل شهرستان نیست.

     

    معطلی 2 ساعته برای سوخت‌گیری

    ماندنی آرام تاکسی دار شهر چرام که برای گاز CNG به شهر دهدشت آمده، اظهار داشت: امروز دومین بار است که برای سوخت گیری آمده و بیش از یک ساعت در صف هستم.

    آرام با بیان اینکه هر روز گرفتار این صف هستیم، افزود: بخاطر گرانی بنزین ما تاکسی داران باید از گاز استفاده کنیم و برای هر بار سوختگیری باید نزدیک به 2 ساعت در صف معطل شویم و تا برگردم چرام مقدار زیادی از سوخت را باید مصرف کنم.

    فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه برخی از همشهریان با تماس تلفنی و برخی هم مراجعه کردند که جایگاه های CNG در شهرستان مشکل و صف طویلی از ماشین ها و تاکسی ها در آن تشکیل شده، اظهار داشت: قضیه از طریق شرکت پخش فرآورده های نفتی و همچنین جایگاه داران پیگیری شد.

    علی پوزش با بیان اینکه در این رابطه با جایگاه داران و مسئول پخش فرآورده های نفتی در فرمانداری جلسه ای تشکیل شد، عنوان کرد: جایگاه گاز الهی با یک جایگاه سالم در حال فعالیت است و جایگاه دوم آن هفته پیش خراب شد و 6 میلیون تومان هم هزینه تعمیر آن شد که بعد از چند روز دوباره خراب و در جلسه امروز فرمانداری قول دادند که تا 48 ساعت آینده راه اندازی می شود.

    وی با اشاره به اینکه هم بخشی از تجهیزات جایگاه ضیایی خراب بوده، گفت: قطغات لازم خریداری شده و قول داده اند که تا 24 ساعت آینده راه اندازی شود.

    پوزش با بیان اینکه از نظر بنزین و گازوییل مشکلی نداریم و پیگیر به موقع انجام کارها هستیم، بیان کرد: مسئول CNG شهرداری در جلسه پاسخ داد که یکی از دستگاهای این جایگاه خراب بوده که به مبلغ 65 میلیون تومان خریداری شده و ظرف مدت سه روز اینده راه اندازی می شود.

    طبق استاندارد‌های جهانی مدت انتظار هر خودرو برای سوخت‌گیری در جایگاه کمتر از پنج دقیقه است بنابراین لازم است که در زمینه افزایش جایگاه های متعدد در شهرستان اقدامات لازم صورت گیرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو