فونیکسریمکسبهتام

حافظی خبر داد:

بهره‌برداری از زیرگذر جوادیه تا پایان سال جاری

عصر خودرو- رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اتمام عملیات ساخت زیرگذر جوادیه گفت: امیدواریم اتصال بزرگراه شهید دستواره به شهید رجایی نیز برقرار شود/ زمین شرکت روغن‌نباتی قو به فضای سبز تبدیل می‌شود

بهره‌برداری از زیرگذر جوادیه تا پایان سال جاری
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از منطقه 16 شهر تهران اظهار داشت: شورایاران در محلات یاران ما هستند و در عمل این مسئله اثبات شده است و حضور شورایاران موجب می‌شود که ما از دغدغه‌ها و مشکلات شهروندان در محلات با خبر شویم و بتوانیم رصد خوبی داشته باشیم.

    حافظی افزود: تأمین رفاه مردم باید اولویت اصلی در تمامی فعالیت‌ها و پروژه‌های شهری باشد و ایجاد تعامل با نمایندگان مردم در شورایاری‌ها علاوه بر فراهم کردن فضای مشورت می‌تواند از هزینه‌های اضافی در پروژه‌های شهری نیز بکاهد و موجب افزایش رضایتمندی مردم شود.

    رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید در طرح‌های موضوعی شهر تهران از شورایاران که در دل جامعه هستند و از مسائل محله و منطقه مطلعند استفاده شود تا نارضایتی‌ها کاهش یابد.

    وی با انتقاد از ابزارزنی سنگ‌بری‌های منطقه 16 نیز افزود: این کار مشکلات متعددی را برای مردم ایجاد می‌کند و از این‌رو با شرکت ساماندهی مشاغل مکاتباتی برای خروج این کارگاه‌ها از شهر تهران صورت گرفته است.

    حافظی درباره انتقال شرکت روغن‌نباتی قو نیز اظهار داشت: برای انتقال این شرکت اجماع نظر وجود دارد ولی مقاومت‌های پشت‌پرده مانع انتقال این شرکت شده است لذا پیگیری‌های لازم می‌توان انتقال روغن‌نباتی را تسریع کرد و شورای شهر نیز در این موضوع تسریع‌کننده خواهد بود به طوری که در صورت امتناع از انتقال کاربری زمین شرکت روغن‌نباتی قو به فضای سبز تبدیل خواهد یافت.

    رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر تهران از بهره‌برداری زیرگذر جوادیه تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: امیدواریم اتصال بزرگراه شهید دستواره به شهید رجایی نیز برقرار شود.

    وی با اشاره به اینکه خطوط انتقال نیروی نیروگاه بعثت حدود 60 هکتار از فضای سبز منطقه را برای ساکنین منطقه غیرقابل استفاده کرده است، اظهار داشت: امیدواریم بتوان در تعامل برق منطقه‌ای تهران نسبت به انتقال خطوط به زیرمین اقدام کرد و پس از جمع‌آوری دکل‌های برق فشار قوی این 60 هکتار فضای سبز در اختیار شهروندان قرار گیرد.

    حافظی گفت: منطقه 16 فاقد درمانگاه است که با پیش‌بینی صورت گرفته ساختمان برای این منطقه اختصاص یافته است که در صورت تأیید شرکت شهر سالم این ساختمان به درمانگاه تبدیل خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط