فونیکسریمکسبهتام

لذت رانندگی در حالت بی وزنی

عصر خودرو- محصولات جدید و خلاقانه ای که در نمایشگاه CES- ۲۰۱۶ عرضه شدند، ترکیب کارآمدی از فناوری و راحتی را به نمایش گذاشتند و بسیاری از آن ها قادرهستند زندگی کاربران را به کلی تغییر دهند.

لذت رانندگی در حالت بی وزنی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، یکی از بزرگترین نمایشگاه های فناوری در دنیا است که در روزهای نخست سال جدید میلادی در آمریکا برگزار می شود و جدیدترین گجت ها (ابزارک ها) و محصولات الکترونیکی مصرفی را به عرصه نمایش می گذارد. یکی از محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه شد خودرو FFZero1 است .
    این خودرو الکتریکی که تنها امکان حمل یک سرنشین را دارد، با هزار اسب بخار قدرت، قادر است با حدکثر سرعت 320 کیلومتر در ساعت حرکت کند. اما این خودرو دارای یک ویژگی منحصر به فرد است. خودرو FFZero1 امکان رانندگی در حالت بی وزنی را فراهم می کند و مانع احساس خستگی راننده می شود.
    CES یکی از بزرگترین نمایشگاه های فناوری در دنیاست که هر سال از 6 تا 9 ژانویه در یکی از شهرهای ایالت نوادایآمریکا برگزار می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط