فونیکسریمکسبهتام

پرسش مردمی شرکت اورند پلاستیک در آستانه افتتاح خط تولید سیستم سوخت رسانی یورو۶

مسئولیت ما در مقابل آلودگی هوا چیست ؟

عصر خودرو- شرکت اورند پلاستیک به عنوان بزرگترین تولیدکننده قطعات سیستم سوخت رسانی و پلیمری خودرو در کشور از ابتدای شروع فعالیت های صنعتی خود همواره شعار " آسمان آبی ؛ هدیه ما" را سرلوحه خود قرار داده است. این شرکت در آستانه افتتاح خط تولید سیستم سوخت رسانی با استاندارد Euro ۶ در داخل کشور با توجه به مسئولیت‌ اجتماعی خود در قبال کاهش آلودگی هوای کشور به خصوص در شهر تهران سوالی را مطرح کرده است که مردم با پاسخ به آن می‌توانند برنده جوایز نفیسی شوند.

مسئولیت ما در مقابل آلودگی هوا چیست ؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، اورند پلاستیک در این طرح از مردم پرسیده است که "مسئولیت‌های اجتماعی ما در جهت کاهش آلودگی هوای شهرمان چیست؟". مهلت ارسال پاسخ‌ها به این سوال تا 24 دی‌ماه تعیین شده است و افرادی که قصد شرکت در این طرح را دارند می‌توانند پاسخ‌های خود را از طریق ایمیل blue-sky@avrand.com برای این شرکت ارسال کنند.

    اورند پلاستیک در نظر دارد تا در روز 29 دی‌ماه همزمان با "افتتاح خط تولید سیستم سوخت‌رسانی یورو6 " به 3 نفر که بهترین پاسخ به این سوال را ارسال کرده‌اند جوایز نفیسی ( نفر اول: یک دستگاه خودرو  پژو206، نفر دوم: یک دستگاه خودرو تیبا، نفر سوم: 7 عدد سکه بهار آزادی)  را اعطا کند.

    به عقیده کارشناسان و مسئولان محیط ‌زیست مهم‌ترین دلیل آلودگی این روز‌های هوا در شهر‌های مختلف کشور به خصوص پایتخت به خودرو های فرسوده و موتورسیکلت‌هایی مربوط می‌شود که بعضا بیش از 10 برابر یک خودرو منطبق بر استاندارد یورو 2 آلودگی تولید می‌کنند. این در حالی است که بر اساس قانون طی 2-3  سال‌ آینده می بایست شاهد تردد خودرو های با استاندارد آلایندگی از یورو 5 به بالا  در حوزه خودرو‌های سواری و یورو 4 در حوزه خودروهای تجاری باشیم. شرکت اورند به عنوان یکی از فعالان پیشرو صنعت خودرو و سیستم سوخت‌رسانی با افتتاح خط تولید سیستم سوخت‌رسانی یورو6  خود قدم بزرگی در راستای ورود این تکنولوژی به صنعت خودرو ایران بر می‌دارد که در صورت جایگزینی محصولات  با این استاندارد به جای خودرو‌های فرسوده مطمئنا شاهد بهبودهای چشم گیری در وضعیت آلودگی هوا و محیط زیست خواهیم بود.

    در پاسخ به این سوال مهم موارد بسیاری را می‌توان ذکر کرد که اگر هر شهروند به رعایت آن اهتمام بورزد مطمئنا شاهد تحول در شرایط آلودگی هوای شهرمان خواهیم بود. از توجه به خرید خودرو با میزان آلایندگی استاندارد تا انجام سرویس های منظم دوره‌ای و دریافت معاینه فنی و ده‌ها مورد دیگر می‌تواند از مهم‌ترین وظایف اجتماعی ما در قبال آلودگی هوای شهرمان باشد.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو