فونیکسریمکسبهتام

رقابت خوروهای برقی و دوگانه سوز آغاز شد

عصر خودرو- نمایشگاه بین المللی خودروی آمریکای شمالی موسوم به دیترویت در حالی آغاز به کار کرده که مجالی برای نمایش تحسین برانگیز خودروهای برقی و دوگانه سوز است.

رقابت خوروهای برقی و دوگانه سوز آغاز شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، اگرچه در خارج از سالن بزرگ برگزاری این نمایشگاه هوا بسیار سرد است اما در میان غرفه های بزرگ و مجهز نمایشگاه بین المللی خودروی آمریکای شمالی مجموعه ای داغ و دیدنی از فناوری های نوظهور در دنیای خودروسازی ارایه شده است.

    یکی از ویژگیهای اصلی نمایشگاه امسال، تلاش خودروسازان شاخص دنیا در رسیدن به معیارهای سرسختانه زیست محیطی بوده است به طوریکه از محصولات جدیدشان به خوبی می توان فشاری را که در این زمینه تحمل می کنند مشاهده کرد.

    از این رو می توان گفت نمایشگاه امسال دیترویت، آوردگاهی دیدنی برای خودروهای دوگانه سوز و برقی است. بر اساس گزارشات مختلفی که در این زمینه منتشر شده کاملا پیداست که شمار این دسته از خودروها در مقایسه با دوره های قبلی نمایشگاه افزایش قابل توجهی یافته است.

    یکی از شرکتهای قدیمی خودروساز که همواره این نمایشگاه را به عنوان محلی جهت رونمایی از تازه ترین دستاوردهایش انتخاب می کند بیوک نام دارد که امسال با مدلهای مفهومی خود سر و صدای زیادی به راه انداخته است. این شرکت امسال از خودروی جدیدی به نام Avista رونمایی کرده که می توان آن را نسخه تکامل یافته تر Avenir (که سال پیش ارایه شد) دانست.

    این خودرو مجهز به موتور 6 سیلندر با قدرت قابل توجه 400 اسب بخار است. از این رو می توان گفت مفهومی بودن آن نه از جهت ساختار فنی موتور بلکه به واسطه شکل و شمایل خودروست.

    نمایشگاه امسال دیترویت تا 24 ژانویه (4 بهمن ) ادامه خواهد داشت. از این نمایشگاه به عنوان یکی از سه نمایشگاه بزرگ خودرو در دنیا یاد می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو