فونیکسریمکسبهتام

مرگ راننده تریلر در اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در مرز پرویزخان

عصر خودرو- معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین از مرگ یک راننده تریلر در اثر مسمومیت ناشی از گاز منوکسیدکربن در مرز رسمی پرویزخان این شهرستان خبر داد. 

مرگ راننده تریلر در اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در مرز پرویزخان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، نعمت الله نازپرورده افزود: این فرد که در محل پایانه مرز پرویزخان توقف کرده بود به علت سرمای زیاد هوا و روشن کردن گاز پیک نیک در داخل خودرو دچار مسمومیت ناشی از گاز منوکسدکربن شد که در نهایت نیز جان باخت.
    وی اظهار کرد: حادثه ساعت 15:51 روز جمعه به وقوع پیوست و قبل از رسیدن گروه های فوریت های پزشکی شهرستان به محل حادثه، این فرد جان باخته بود.
    نازپرورده گفت: رعایت نکردن نکات ایمنی و مسمومیت ناشی از گاز منوکسیدکربن علت اصلی مرگ این راننده تریلر عنوان شد و لازم است که رانندگان خودروها و به ویژه خودروهای سنگین به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.
    نبود استراحتگاهی خاص در محل بازارچه مرزی پرویزخان قصرشیرین باعث بروز مشکلات بسیاری برای رانندگان و کارگران شاغل در این منطقه شده است.
    54 درصد صادرات غیرنفتی کشورمان به عراق از طریق مرز رسمی پرویزخان انجام می شود.
    مرز رسمی پرویزخان روزانه شاهد حجم بالایی از تزانزیت کالاهای صادراتی و تانکرهای سوختی و تردد مسافران و گردشگران به اقلیم کردستان عراق است.
    روزانه بیش از یک هزار دستگاه کامیون از مرز بین المللی پرویزخان کالاهای صادراتی به عراق را حمل می کنند.
    قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با 27 هزار نفر جمعیت و در اختیار داشتن 2 مرز رسمی و فعال پرویزخان و خسروی دارای 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق است که کانونی برای انجام مراودات تجاری و اقتصادی بین 2 کشور است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو