فونیکسریمکسبهتام

محدودیت‌های ترافیکی جاده چالوس اعلام شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان البرز محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی هفته در جاده چالوس را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی جاده چالوس اعلام شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، رضا اکبری اظها ر داشت: با توجه به ترافیک سنگین و نیمه سنگین شب گذشته (چهارشنبه) در محورهای برون‌شهری استان البرز از جمله آزادراه‌های تهران ـ کرج و کرج ـ قزوین و به ویژه جاده چالوس، به احتمال فراوان روزهای پایانی هفته شلوغی را در پیش داریم.

    وی افزود: بنابراین لازم است که پلیس راه مدیریت ویژه‌ای برای کنترل جاده‌های استان البرز داشته باشد و به همین منظور طرح اعمال محدودیت‌های ترافیکی را در دست اجرا داریم.

    رئیس پلیس راه استان البرز تصریح کرد: بر اساس آخرین دستورالعمل پلیس راه، مقرر شد که درروز جمعه این هفته نیز محور کرج ـ چالوس یک طرفه شود تا بتوانیم بخشی از بار ترافیکی روز جمعه را مدیریت کنیم.

    اکبری گفت: بر این اساس حرکت تمام خودروها در روز جمعه دوم بهمن ماه از ساعت 17 و 30 دقیقه تا ساعت 24 از محدوده مرزن‌آباد در استان مازندران به سمت میدان امیرکبیر کرج به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

    وی افزود: بنابراین ماموران پلیس راه از حرکت خودروها در مسیر جنوب به شمال و از میدان امیرکبیر در شهرستان کرج به سمت استان مازنداران از ساعت 14 تا ساعت 24 روز جمعه جلوگیری می‌کنند.

    رئیس پلیس راه استان البرز بیان داشت: با توجه به اینکه در فصل سرما قرار داریم، طرح جلوگیری از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی و برف‌گیر به ویژه جاده چالوس با جدیت اجرا می‌شود.

    اکبری گفت: بنابراین از مسافران می‌خواهیم که پیش از تردد در محورهای کوهستانی از سلامت و ایمنی خودروی خود به ویژه وسائل گرمایشی و به همراه داشتن زنجیرچرخ اطمینان داشته باشند.

    وی در پایان اعلام کرد: به دلیل شرایط جوی حاکم بر محورهای کوهستانی و برف‌گیر، دستگاه‌های خدمات‌رسان در روزهای پایانی هفته جهت امدادرسانی به موقع به مسافران در آماده‌باش کامل خواهند بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو