فونیکسریمکسبهتام

فیس لیفت DS ۳؛ برندی که به زودی به ایران می آید

عصر خودرو- خودرویی که مشاهده میکنید فیس لیفت DS ۳ است. در این فیس لیفت سیستم مولتی مدیا خودرو بروز رسانی شده، انبوهی از رنگ بندیهای جدید، تریمها و جلوه های گرافیکی به فهرست آپشنهای خودرو اضافه شده است.

فیس لیفت DS ۳؛ برندی که به زودی به ایران می آید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از پایگاه تاپ گی یر، این فیس لیفت اولین عضو شده به این سری از خودروهای DS از زمان ارائه خودروی مسابقه ای DS 3 و کابریو به بازار است.
برند لوکس ساز سیتروئن نام این فیس لیفت را DS 3 Performance گذاشته است. این خودرو از یک موتور چهارسیلندر 1.6 لیتری توربوشارژ متعلق به پژو 208 GTI با نیروی مشابه 205 اسب بخار و گشتاور 221 نیوتن متر بهره می برد.
سرعت این خودرو ظرف کمتر از هفت ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و قادر است در نهایت به سرعت هیجان انگیز 224 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.
برند لوکس ساز سیتروئن یک گیربکس شش دنده دستی را روی این فیس لیفت قرار داده است. سیستم تعلیق خودرو 15 میلی متر پایین آورده شده و محورهای جلو و عقب خودرو به ترتیب 26 و 14 میلی متر عریض شده است. همچنین DS در اقدامی کاملا منطقی ترمزهای این خودرو را نسبت به نسخه قبلی تقویت کرده است.  همچنین فلاپهای کار شده روی گلگیرها، صندلی های ریسی و تصاویر گرافیکی ویژه تکمیل کننده پکیج فیس لیفت DS 3 هستند.
برند DS لوکس ساز سیتروئن فرانسه است که به زودی در ایران حضو خواهد یافت.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط