فونیکسریمکسبهتام

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد:

بهره‌برداری از پل غرب به شرق تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه‌‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی

عصر خودرو- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: پل غرب به شرق تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه شهید صیادشیرازی، هفته آینده زیر بار ترافیک خواهد رفت.

بهره‌برداری از پل غرب به شرق تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه‌‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو« به نقل از فارس، علیرضا جاوید در حاشیه بازدید از پروژه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح بزرگراه ارتش با بزرگراه های شهید صیاد شیرازی و امام علی(ع) سخن می گفت، با بیان آنکه پل غرب به شرق تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی در مراحل نهایی عملیات اجرایی است، افزود: این پل سواره رو ظرف هفته آینده و بدون برگزاری مراسم افتتاح رسمی، زیر بار ترافیک می‌رود.

    جاوید با اشاره به آغاز بهره برداری از پل شرق به غرب تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی در آبان ماه سال جاری، غیرهمسطح سازی این تقاطع پرتردد را سبب ساماندهی ترافیک و کاهش محسوس زمان سفر در محدوده معابر شمال شرق پایتخت دانست و افزود: بهره برداری از پل های شرقی- غربی در تقاطع مذکور،  امکان امتداد یافتن بزرگراه شهید صیاد شیرازی به سمت شمال را فراهم می کند.

    در سایر بخش های پروژه، عملیات احداث تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی با خیابان صنایع از طریق عملیات پی کنی آغاز شده و پل جنوب به غرب تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه امام علی(ع) نیز در مرحله اجرای فونداسیون است. همچنین در حالی که عملیات احداث پل‌های دوربرگردان غرب به غرب و شرق به شرق بزرگراه ارتش به مرحله اجرای ستون و سرستون رسیده است، پل تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی با خیابان ولی عصر(اراج) در مرحله اجرای قالب بندی عرشه قرار دارد و پل تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی با رمپ غرب به جنوب تقاطع بزرگراه‌های ارتش و امام علی(ع) نیز به سرعت به مرحله اجرای عرشه نزدیک می‌شود.

    گفتنی است پل‌های شرقی- غربی تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، بخشی از پروژه عظیم احداث تقاطع های غیرهمسطح بزرگراه ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی است؛ پروژه‌ای که شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است و با بهره برداری از آن مجموعه‌ای از گره‌های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو