فونیکسریمکسبهتام

حافظی:

خرج ۹۵ درصد از بودجه جاری مترو در ۹ ماه

عصر خودرو- رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، گفت: در نه ماه ابتدای سال ۹۵ درصد از بودجه جاری مترو خرج شده است.

خرج ۹۵ درصد از بودجه جاری مترو در ۹ ماه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (سه شنبه) برگزار شد در تذکر پیش از دستور خود در خصوص تخلفات رخ داده در گزارش عملکرد نه ماه شهرداری اظهار داشت: بر اساس گزارش عملکرد نه ماه ارائه شده از سوی شهرداری انحرافاتی وجود دارد که از جمله آن می‌توان به بودجه توسعه و ساماندهی مترو اشاره کرد که دو هزار و 85 میلیارد تومان مصوب شده بود که عملکرد آن 277 میلیارد تومان برابر با 18 درصد بوده است.

    وی افزود: برای خط 9 مترو هزار و 805 میلیارد تومان مصوب شده بود که فقط طی نه ماه ابتدای سال 18 کیلومتر مترو احداث شده است.

    رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حقوق جاری دستمزد کارکنان مترو 283 میلیارد تومان مصوب شده بود که در نه ماه نخست سال 270 میلیارد تومان خرج شده است برابر با 95 درصد از بودجه مصوب که این نشان از انحراف در محاسبات دارد چگونه شرکت مترو قادر است با بودجه باقی مانده  دستمزد کارکنان را در سه ماه آینده تامین کند.

    چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در تذکر به نشست خبری روز گذشته حافظی بیان کرد: ابتدا بهتر است مطالب در کمیسیون های مربوطه مطرح و بعد رسانه‌ای شود گزارش ارائه شده از سوی شهرداری هزینه‌های قطعی ثبت شده هستند و گزارش ارائه شده برای عملکرد 8 ماهه شهرداری است و به اشتباه عملکرد 9 ماه تایپ شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو