فونیکسریمکسبهتام

معاون شهردار تهران در بازدید از منطقه ۲۱ خبر داد:

ایمن‌سازی معابر منطقه ۲۱ تهران

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در بازدید از منطقه ۲۱ از احداث ۵ تقاطع غیر همسطح در این منطقه خبر داد.

ایمن‌سازی معابر منطقه ۲۱ تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در بازدید از منطقه 21 و دیدار با شورایاران این منطقه که در منتهی الیه غربی پایتخت واقع شده، گفت: ایجاد خط اتوبوس تندرو، تقریباً تقاضای مشترک تمام شورایاران منطقه بود تا از این طریق، اهالی و ساکنان شهرک های واقع در پهنه غربی تهران بتوانند به سهولت وارد هسته مرکزی شهر شوند.

    جعفر تشکری هاشمی افزود: یکی از مشکلات مطروحه از سوی شورایاران، کمبود ناوگان اتوبوسرانی و فرسودگی اتوبوس های این منطقه بود که البته حرف درستی بوده و واقعیت این است که مشکل این منطقه مانند سایر مناطق، متأثر از این است که در 6 سال گذشته، تهران حتی یک دستگاه اتوبوس جدید از دولت دریافت نکرده است.

    وی با اعلام این که ناوگان اتوبوسرانی تهران، در حال تبدیل شدن به ناوگانی فرسوده است که با اقدام جدی تصمیم‌گیران کشور، باید هرچه زودتر نوسازی شود، ‌تأکید کرد: به نمایندگان مردم منطقه 21 در شورایاری ها قول دادیم این منطقه را در اولویت قرار داده و اولین سری از اتوبوس هایی که در اختیار مدیریت شهری قرار می گیرد را به مردم این منطقه اختصاص خواهیم داد.

    خودروهای سنگین کارخانجات ایمنی تردد در منطقه 21 را کاهش داده اند

    معاون شهردار تهران با اشاره به این که بی انضباطی های ترافیکی خودروهای سنگین در این منطقه از دیگر مشکلات مطروحه از سوی شورایاران بود،‌ اظهار کرد: این خودروها به طور عمده مربوط به کارخانجات فعال در سطح منطقه هستند که با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی، نسبت به اعمال قانون و برخورد قانونی با تخلفات آنها که عمدتاً منجر به سد معبر یا کاهش ایمنی می شوند، اقدام خواهد شد.

    تشکری هاشمی با بیان این که همزمان باید نسبت به توسعه هر چه بیشتر سیستم های هوشمند در منطقه 21 نیز اقدام شود تا بخشی از تخلفات ترافیکی از طریق تجهیزات هوشمند قابل شناسایی و برخورد باشند، تصریح کرد: با توجه به ضرورت دسترسی ساکنان شهرک های اطراف دو سمت آزادراه تهران – کرج، مقرر شد پل های عابر پیاده در این محور نصب شوند.

    وی با تأکید بر این که همچنین مقرر شد اقدام مشابهی در خصوص بزرگراه شهید فهمیده و بزرگراه شهید لشگری نیز به عمل آمده و نسبت به نصب پل های عابر پیاده اعم از مکانیزه و غیر مکانیزه در این محورها بعد از انجام مطالعات لازم اقدام شود، اضافه کرد: پیشنهاد شهرداری منطقه 21، نصب 30 دهنه پل عابر پیاده است که بعد از بررسی دقیق، راجع به این موضوع تصمیم گیری شده و پل های مورد نیاز به ترتیب اولویت، نصب خواهد شد.

    احداث 5 تقاطع غیر همسطح ایمنی تردد در منطقه 21 را افزایش داده است

    معاون شهردار تهران با اشاره به احداث 5 تقاطع غیر همسطح در محدوده منطقه 21 در سال گذشته و انجام اصلاحات متعدد هندسی در معابر این منطقه که باعث افزایش ایمنی در تردد خودروها و عابران پیاده شده،‌ اظهار کرد: همچنین اقدمات خوبی در خصوص اجرای طرح «خط سفید» و آموزش و فرهنگ سازی ترافیک و به عبارتی ساماندهی و نظم بخشی به ترافیک در این منطقه به عمل آمده است.

    تشکری هاشمی با بیان این که منطقه 21 یکی از مهم ترین ورودی های شهر تهران محسوب می شود، تصریح کرد: پیشرفت پروژه های ترافیکی در این منطقه مثبت ارزیابی می شود و اساساً تمام تلاش مدیریت شهری، این است تا کیفیت خدمات رسانی به شهروندان در حوزه های مختلف را تا بالاترین سطح ممکن ارتقاء دهد.

    گفتنی است دکتر جمال بافرانی، شهردار منطقه 21 نیز در این دیدار با تأکید بر اهمیت و نقش این منطقه به عنوان دروازه ورودی پایتخت،‌ خاطرنشان کرد: در صورت دسترسی شهروندان به ایستگاه متروی استادیوم آزادی و راه اندازی خط بی آر تی،‌ شاهد کاهش استفاده از خودروی شخصی از سوی اهالی و ساکنان منطقه 21 خواهیم بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو