فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

۹۸کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در استان بوشهر افتتاح می‌شود

عصر خودرو- مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در دهه مبارک فجر ۹۸ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی استان بوشهر در ایام الله دهه فجر با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

۹۸کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در استان بوشهر افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی ظهر امروز 4 طرح در شهرستان گناوه  در زمینه رهسازی، خط انتقال و شبکه توزیع برق و طرح‌های ورزشی و خدماتی افتتاح شد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در مراسم  آغاز عملیات محور بندر ریگ به گناوه با بیان اینکه استان بوشهر در زمینه طرح‌های بزرگراهی در کشور پیشتاز است اظهار داشت: براساس بررسی‌های انجام شده با تکمیل طرح‌های بزرگراهی در 8 منطقه استان بوشهر این استان به عنوان استان بزرگراه‌ها معرفی می‌شود.

    فرزاد رستمی از افتتاح طرح‌های راهسازی در ایام الله دهه فجر خبرداد و افزود:در دهه مبارک فجر 98 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی استان بوشهر در ایام الله دهه فجر با اعتبار 105 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی از آغاز ساخت قطعه نخست بندرریگ به گناوه  خبرداد و با بیان اینکه محور بندر ریگ به گناوه دارای 11 کیلومتر است تصریح  کرد: اکنون عملیات قطعه نخست این محور  با 81  میلیارد ریال اجرایی شده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه با ساخت این محور مسیر بوشهر به گناوه 15 کیلومتر کاهش می‌یابد تصریح کرد: طرح‌های بزرگراهی دراستان بوشهر در حال اجرا است که 29  کیلومتر آن  امسال افتتاح می‌شود.

    در این مراسم مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به افتتاح پست موقت برق روحله گناوه و شبکه توزیع آن گفت: برای اجرای این طرح 95 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

    امرالله پاراد افزود: در ایام الله دهه فجر طرح‌های مختلف برقرسانی در نقاط شهری و روستایی استان بوشهر افتتاح می‌شود.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از بهره‌برداری زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال جزیره جنوبی بندرریگ  خبر  داد و اظهار داشت: این طرح با سرمایه‌گذاری 1.8 میلیارد ریال در مدت کمتر از دو ماه اجرا شده است.

    حیدری بریدی بیان کرد: در تمام روستاهای بالای 500 نفر جمعیت استان بوشهر طرح ورزشی مینی فوتبال روستایی اجرا شده که بخش عمده‌ای از آن در ایام الله دهه فجر افتتاح می‌شود.

    در ادامه افتتاح طرح‌های عمرانی  در مراسمی مجتمع عمل‌آوری و سردخانه محصولات آبزیان در گناوه نیز به بهره‌برداری رسید.

    فرماندار شهرستان گناوه گفت: برای اجرای این طرح با اعتبار 25 میلیارد ریال و با ظرفیت یک‌هزار تن عمل‌آوری و بسته‌بندی محصولات آبزیان زمینه اشتغال 40 نفر فراهم شد.

    عبدالنبی یوسفی با اشاره به افتتاح ساختمان همو دیالیز گناوه  افزود: این ساختمان با 11 تخت دیالیزی با سرمایه‌گذاری 10 میلیارد ریال راه‌اندازی شده که نقش مهمی در خواسته‌های بیماران دیالیزی شهرستان گناوه دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو