فونیکسریمکسبهتام

معاون فنی و عمران شهردار تهران:

افتتاح پل‌های تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی و شهید صیاد شیرازی؛ فردا

عصر خودرو- معاون فنی و عمرانی شهردار تهران گفت: بهره‌برداری رسمی از پل‌های تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی (ع) و شهید صیاد شیرازی صبح روز چهارشنبه با حضور شهردار تهران انجام می‌شود.

افتتاح پل‌های تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی و شهید صیاد شیرازی؛ فردا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از نسیم آنلاین، علیرضا جاوید اظهار داشت: غیره هم‌سطح سازی این تقاطع پرتردد باعث ساماندهی ترافیک و کاهش محسوس زمان سفر در محدوده معابر شمال شرق پایتخت خواهد شد. ضمن اینکه بهره‌برداری از پل‌های شرقی- غربی در تقاطع مذکور،  امکان امتداد یافتن بزرگراه شهید صیاد شیرازی به سمت شمال را فراهم می‌کند.

    به گزارش شهر نوشت پل غرب به شرق تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه شهید صیاد شیرازی به‌عنوان بخشی از پروژه تقاطع‌های غیره مسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی آماده بهره‌برداری شده است و صبح روز چهارشنبه چهاردهم بهمن‌ماه سال جاری، هم‌زمان با بازدید شهردار تهران از بخش‌های مختلف این پروژه راهگشای عمرانی، افتتاح و تحویل شهروندان خواهد شد.

    این گشایش ترافیکی با توجه به آغاز بهره‌برداری از پل شرق به غرب تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه شهید صیاد شیرازی  در آبان ماه سال جاری، نه‌تنها سبب ساماندهی ترافیک و کاهش محسوس زمان سفر در محدوده معابر شمال شرق پایتخت خواهد شد بلکه امکان امتداد یافتن بزرگراه شهید صیاد شیرازی به سمت شمال را فراهم می‌کند.

    پل‌های شرقی- غربی تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، بخشی از پروژه مهم احداث تقاطع‌های غیره مسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی است؛ پروژه‌ای که شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه دوربرگردان غیره مسطح است که با بهره‌برداری از آن مجموعه‌ای از گره‌های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط