فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه‌های استان سیستان و بلوچستان:

۱۶ دوربین تخلفات رانندگی در سیستان و بلوچستان ثبت می‌کند

عصر خودرو- رئیس پلیس راه‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اکنون ۱۶ دوربین مسئولیت ثبت تخلفات عبور و مرور خودروها در سیستان و بلوچستان را برعهده دارند.

۱۶ دوربین تخلفات رانندگی در سیستان و بلوچستان ثبت می‌کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، ایوب شرافتی اظهار داشت: در 9 ماهه ابتدایی سال‌ جاری در تمامی محورهای استان 16 دوربین ثبت تخلفات رانندگی  148 هزار رکورد سرعت غیرمجاز ثبت کرده است.

    وی با اشاره به اینکه این سامانه‌ها علاوه بر ثبت تخلف سرعت لحظه‌ای خودروهای عبوری، سرعت متوسط آن‌ها با خودروی جلویی را ثبت می‌کنند، افزود: امید است سامانه‌های ثبت تخلفات با همکاری سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها ضمن اطلاع رسانی به اجرائیات راهور گام مهمی برای کاهش تلفات و سوانح در جاده‌های استان برداشته شود.

    رئیس پلیس راه‌های سیستان و بلوچستان با بیان محورهای پرترافیک استان، گفت: سه راهی دشتک به زابل محور پرترافیک استان بوده البته دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی کنترل سرعت را در مسیرهای پرتردد فراهم می‌کند.

    شرافتی با بیان اینکه در این محور بیش از 3 میلیون دستگاه تردد داشته است، اضافه کرد: پس از نصب این دوربین‌ها و اعمال حد سرعت‌ مجاز، شاهد کاهش تلفات رانندگی نسبت به سال‌های گذشته در این محور بوده‌ایم.

    وی با اشاره به ضرورت افزایش نصب و به‌کارگیری دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی در سیستان و بلوچستان، گفت: تاکنون محور زاهدان به زابل و چابهار به زرآباد بیشترین درصد آمار سرعت غیرمجاز را داشته‌اند.

    رئیس پلیس راه‌های سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: همچنین با افزایش سیستم های ثبت تخلف شاهد کاهش تلفات رانندگی و از دست دادن جان همنوعان خود بر اثر سوانح رانندگی هستیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط