فونیکسریمکسبهتام

محور ارتباطی شهرکرد - لردگان - خوزستان؛ سال آینده چهار خطه می‌شود

عصر خودرو- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حداکثر تا یک سال دیگر محور ارتباطی شهرکرد - لردگان - خوزستان به طور کامل چهارخطه خواهد شد.

محور ارتباطی شهرکرد - لردگان - خوزستان؛ سال آینده چهار خطه می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی در جمع مردم شهرستان لردگان از توابع چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: به دنبال موفقیت تیم هسته‌ای ایران در مذاکرات، تقاضاهای فراوانی برای سرمایه‌گذاری در ایران صورت گرفت.

    وی تأکید کرد: انجام سرمایه‌گذاری‌های خارجی در ایران، رونق اقتصادی و رفع بسیاری از مشکلات کشور در بخش‌های مختلف را به دنبال دارد.

    سلیمانی دشتکی افزود: بعد از موفقیت در توافقات، نظر ملت‌ها و دولت‌های بسیاری در دنیا متوجه ایران شد.

    وی تصریح کرد: دشمنان ایران پس از پیروزی جمهوری اسلامی، تلاش‌های فراوانی را برای ضربه زدن به نظام و براندازی حکومت انجام دادند.

    استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اما تمامی این توطئه‌ها با آگاهی مردم و رهبری‌های مدبرانه امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، با شکست دشمنان مواجه شد.

    وی اضافه کرد: غربی‌ها پس از ناامیدی در این زمینه، به فکر اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی افتادند.

    سلیمانی دشتکی گفت: در این هنگام مردم کشور به خاطر حفظ نظام جمهوری اسلامی و هم‌چنین دفاع از آرمان‌های امام راحل و شهدا، تنگناها و مشکلات را تحمل کردند.

    وی با گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: استقلال در تصمیم گیری، آزادی در رهایی از رژیم طاغوت و حرکت در مسیر اهداف والای جمهوری اسلامی، از مهم‌ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

    استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی دولت یازدهم در مناطق محروم و به ویژه این استان و شهرستان لردگان ادامه داد: در دو سال گذشته بخش زیادی از مشکلات این شهرستان در زمینه‌های مختلف رفع شده و بخش دیگری از مشکلات در حال رفع است.

    وی ادامه داد: اختصاص اعتبارات لازم و هزینه آن برای چهارخطه کردن محور ارتباطی شهرکرد - لردگان - خوزستان به عنوان یکی از اقدامات مهم دولت یازدهم در این مدت محسوب می‌شود.

    سلیمانی دشتکی یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حداکثر تا یک سال دیگر این محور ارتباطی به طور کامل چهارخطه خواهد شد.

    وی عنوان کرد: اجرای پروژه‌های مختلف در حوزه‌های گازرسانی، جاده سازی، بهسازی روستاها، بهداشت و درمان، تأمین آب آشامیدنی سالم، پرورش دام، توسعه شیلات و باغات، اجرای پروژه‌های اقتصادی و جاده‌سازی، از مهم‌ترین اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستان لردگان به شمار می‌رود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو