فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی در امور شهرهای جدید خبر داد:

وعده افتتاح آزاده راه تبریز – سهند سال ۹۵ با روش تهاتر

عصر خودرو- معاون وزیر راه و شهرسازی در امور شهرهای جدید گفت: آماده هستیم تا با روش تهاتر آزاد راه تبریز – سهند را در سال آینده تحویل دهیم.

وعده افتتاح آزاده راه تبریز – سهند سال ۹۵ با روش تهاتر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، محسن نریمان عصر امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی با گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی با بیان اینکه 400 هزار  واحد از دو میلیون مساکن مهر کشور در شهرهای جدید قرار دارند، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا پرونده مسکن مهر را در  شهرهای جدید ببندیم و در آذربایجان شرقی 34 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید سهند قرار دارد.

    وی افزود: 30 هزار واحد تحویل شده و یک هزار واحد دیگر نیز به زودی تحویل می‌شود و در 6 ماهه سال 95 همه این 34 هزار واحد مسکن مهر تحویل میشود.

    معاون وزیر راه و شهرسازی در امور شهرهای جدید بیان کرد: سرعت اتمام مساکن مهر در کشور در اولویت قرار دارد و طبق فرمایش رهبری تمام تعهدات را انجام می‌دهیم.

    وی افزود: در ساخت مساکن مهر باید نیازهای جانبی نیز مانند مدرسه، بیمارستان و مکان‌های دیگر در نظر گرفته شود و مدیریتی هماهنگ صورت گیرد.

    نریمان گفت: وقتی که واحدهای مسکن مهر را به مردم تحویل می‌دهیم باید نیازهای دیگر را نیز پاسخ دهیم و امروز در شهر جدید سهند سه مدرسه و مرکز اورژانس تحویل شد.

    وی ادامه داد: چند دولت آینده نیز درگیر مسکن مهر خواهند بود تا نیازهای روبنایی و اساسی را تامین کنند.

    معاون وزیر راه و شهرسازی در امور شهرهای جدید گفت: نیازهای جانبی و روبنایی در حالی صورت می‌گیرد که با کمبود اعتبارات مواجه هستیم و خوشبختانه تعامل خوبی بین دستگاه‌ها در زمینه تامین نیازها صورت می‌گیرد.

    حل مشکل فاضلاب سهند با تهاتر

    وی گفت: تهاتر با ادارات و وزارتخانه‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته و در این میان حل مشکل فاضلاب سهند با تهاتر امکان‌پذیر است.

    نریمان بیان کرد: آماده هستیم تا با روش تهاتر آزاد راه تبریز – سهند را در سال آینده تحویل دهیم.

    وی گفت: متاسفانه عده‌ای اینگونه تبلیغ می‌کنند که دولت فعلی مسکن مهر را رها کرده و این در حالی است که با وجود مشکلات زیاد بخش بزرگی از مساکن مهر در دولت یازدهم تحویل شده است.

    در شهرهای جدید اولویت توسعه ریلی و اتصال به شهرهای مادر با ریل است

    نریمان ادامه داد: برای اتمام مشکلات مساکن مهر نیازمند اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت تهاتر با پیمانکاران هستیم و در شهرهای جدید اولویت توسعه ریلی و اتصال به شهرهای مادر با ریل است.

    وی گفت: با روش‌های تهاتر و کمک‌های دولتی و استفاده از اعتبارات دولتی تلاش می‌شود تا شهرهای جدید به مرحله خوبی برسد و البته در این میان با محوریت بخش خصوصی تلاش‌ها را افزایش می‌دهیم.

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در شهر جدید شهریار که با محوریت بخش خصوصی ساخته می‌شود اول نیازها تامین شده و سپس مردم اسکان داده می‌شوند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو