فونیکسریمکسبهتام

احتمال اعلام جرم علیه مقامات خودروساز آلمانی

مقامات فولکس از سال ۲۰۱۴ از مشکل خودروهای خود خبر داشته اند

عصر خودرو- گزارشها حاکی از اینست که مقامات فولکس واگن ظاهرا از می ۲۰۱۴ از مشکل آلایندگی خودروهای دیزلی خود اطلاع داشته اند.

مقامات فولکس از سال ۲۰۱۴ از مشکل خودروهای خود خبر داشته اند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر خودرو» به نقل از روزنامه آلمانی بیلد گزارش داد که گفته می شود بیش از یک سال قبل از اینکه سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا و سازمان منابع هوایی کالیفرنیا اتهامات خود علیه فولکس واگن را علنی کنند، یکی از پرسنل فولکس بنام وینترکورن فایرمن به مقامات رده بالای این شرکت درباره تحقیقات قریب الوقوع دولتی هشدار داده است.

    این سند ظاهرا در بخشی از تحقیقات داخلی فولکس واگن درباره این رسوایی وجود دارد ولی این شرکت هنوز هیچ یک از جزئیات این تحقیق را تایید نکرده است.

    افشای این موضوع دردسرهای حقوقی خودروساز آلمانی را بیشتر خواهد کرد زیرا نهادهای دولتی احتمالا اعلام جرم علیه این شرکت و مقامات فعلی و قبلی اش را مورد بررسی قرار خواهند داد.

    فولکس واگن متعهد شده که نتایج تحقیقات داخلی خود را درباره رسوایی اخیر در نیمه دوم آوریل منتشر کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط