فونیکسریمکسبهتام

"شیران دیزل موتور" شریک تجاری کامیون و کشنده‌‌های "مان" در ایران

عصر خودرو- کمپانی مان (MAN) کشور آلمان یکی از خوشنام‌ترین کمپانی‌های سازنده خودروهای تجاری و کار در جهان است که در پی فرجام برجام و تسهیل شرایط بازارهای بین‌المللی روی خوشی به بازار ایران نشان داده و در مقاطع مختلفی با شرکای داخلی وارد فاز همکاری شده است.

"شیران دیزل موتور" شریک تجاری کامیون و کشنده‌‌های "مان" در ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳:۰۰
  • "شیران دیزل موتور" شریک تجاری کامیون و کشنده‌‌های "مان" در ایران
  • شیران دیزل موتور
  • شیران دیزل موتور
  • شیران دیزل موتور

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، اگرچه داستان مذاکرات به منظور واردات و آغاز به همکاری شرکای ایرانی با کمپانی مان ریشه عمیق‌ و طولانی دارد اما قرارداد همکاری به منظور واردات کامل رنج کامیون و کشنده‌های سبک و سنگین این کمپانی با شرکت "شیران دیزل موتور" عقد شده است.
در گفت و گو کوتاه با البرز کرد، مدیر ارشد عملیاتی شرکت شیران دیزل موتور با پایگاه خبری «عصر خودرو»، وی تاکید کرد: با عقد قرارداد همکاری شرکت شیران دیزل موتور با کمپانی مان آلمان در پاییز سال جاری؛ این شرکت نماینده رسمی و انحصاری کمپانی مان آلمان در زمینه واردات، فروش، خدمات پس از فروش و تامین قطعات تمامی محصولات تجاری در کلاس کامیون و کشنده‌های سبک و سنگین این کمپانی و براساس استانداردهای اروپایی است.
البرز کرد ادامه داد: شرکت مان آلمان در زمینه صادرات انواع مختلف کامیون و کشنده به ایران تنها با شرکت شیران دیزل موتور وارد همکاری شده است و این شرکت قصد دارد در فاز اول کشنده‌های با برند مان را به ایران وارد کند. ضمنا شرکت مان در زمینه تولید و واردات اتوبوس‌های خود به ایران با شرکت یاوران خودرو شرق قرارداد بسته است و خوشبختانه هر دو شرکت شیران دیزل و یاوران خودرو در زمینه ارائه خدمات پس از فروش رابطه بسیار نزدیک و سازنده‌ای با یکدیگر خواهند داشت.
البرز کرد در ادامه افزود: سایر خبرهای تکمیلی و جزئیات بیشتر در زمینه همکاری دو شرکت مان و شیران دیزل موتور در آینده نزدیک و پس از رونمایی رسمی محصولات مان از سوی این شرکت ارائه خواهد شد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم