فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری ۱۳۹۵ (۱۴)

غرش MAN در تهران

عصر خودرو- شرکت MAN به همراه نمایندگان خود در بخش اتوبوس و کامیون، با قدرت در نمایشگاه حمل‌ونقل و خدمات شهری حضور دارد و با عرضه طیف گسترده‌ای از محصولات خود در زمینه کشنده و اتوبوس، توانسته بازدیدکنندگان زیادی را به غرفه جذب کند.

غرش MAN در تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، هادی زمانی، مدیر منطقه ایران شرکت MAN با اشاره به برنامه‌های این برند آلمانی برای بازار ایران گفت:"نمایندگان ما در ایران شرکت‌های یاوران خودرو شرق و شیران دیزل در بخش‌های اتوبوس و کامیون هستند. این دو شرکت در بازار ایران حضور دارند و عرضه و خدمات‌رسانی به محصولات ما را بر عهده دارند. برای نمایشگاه حمل‌ونقل و خدمات شهری، MAN آلمان نیز در کنار این دو شرکت در نمایشگاه حضور خواهد داشت. قصد ما از حضور در نمایشگاه آن است که پشتیبانی کامل خود را از نمایندگانمان در ایران نشان دهیم و حضور MAN در بازار ایران را پررنگ‌تر کنیم."
    وی افزود:"شرکت شیران دیزل نمایندگی رسمی عرضه کامیون‌ها و کشنده‌های MAN را در ایران بر عهده دارد. در کنار این شرکت، نماینده انحصاری ما در بخش اتوبوس هم شرکت یاوران خودرو شرق است که تولید و عرضه اتوبوس‌های MAN در ایران را بر عهده دارد و در سال‌های اخیر توانسته حضور موفقی در بازار داشته باشد. ما قصد داریم با حمایت کامل از این دو شرکت، حضور آن‌ها را در بازار پررنگ‌تر کنیم ضمن آنکه با مشارکت در این نمایشگاه توانایی‌های برند MAN را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهیم. MAN یک شرکت مهندسی بسیار توانمند است و علاوه بر وسایل نقلیه در زمینه طراحی و تولید موتورهای ویژه نیز توانایی بالای دارد. در این زمینه ما در نمایشگاه انجین‌های MAN را نیز به نمایش می‌گذاریم. این انجین‌ها از جدیدترین فناوری‌های روز جهان بهره می‌برند و بالاترین استانداردهای اروپا را پوشش می‌دهند."
    هادی زمانی در زمینه محصولات عرضه شده در این نمایشگاه گفت:"یاوران خودرو شرق به‌عنوان تولیدکننده و نماینده انحصاری اتوبوس‌های MAN در ایران در این نمایشگاه یک نمونه اتوبوس گازسوز شهری را به نمایش خواهد گذاشت. این اتوبوس که با نام Lion City نامیده می‌شود در سال 2015 عنوان اتوبوس برتر سال را از آن خود کرده است و جدیدترین محصول MAN در زمینه اتوبوس‌های شهری است. این اتوبوس برای بازار ایران به‌صورت گازسوز عرضه خواهد شد و در حال حاضر برای تست توسط شهرداری تهران آماده شده است. این اتوبوس با استاندارد آلایندگی یورو6 عرضه می‌شود و آلایندگی بسیار پایینی دارد. به‌علاوه یاوران خودرو نمونه‌های بین‌شهری را نیز در نمایشگاه عرضه خواهد کرد که علاوه بر نمونه‌های عادی، مدل VIP آن‌ها هم عرضه می‌شود که از امکانات بسیار کاملی در قیاس با رقبا برخوردار است."
    وی در زمینه محصولات عرضه شده از سوی شیران دیزل نیز گفت:"شیران دیزل نماینده انحصاری ما در عرضه خودروهای باری است و برای نمایشگاه طیف کشنده‌ها و کامیون MAN را عرضه خواهد کرد. برای این نمایشگاه ما کشنده‌های TGS و TGX را عرضه خواهیم کرد. این خودروها از جدیدترین انجین های MAN استفاده می‌کنند و فناوری بسیار بالایی دارند ضمن آنکه به دلیل توان بالای MAN در تولید انجین، موتور این محصولات از دوام بسیار بالایی برخوردار است و مصرف سوخت مناسبی دارد."
    اسطوره تیم ملی در غرفه MAN
    شرکت MAN آلمان ارتباط تنگاتنگی با فوتبال دارد و حامی تعداد زیادی از تیم‌های بوندس‌لیگا آلمان است. این شرکت برای حضور در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و خدمات شهری تهران، دروازه‌بان افسانه‌ای تیم ملی ایران، احمدرضا عابدزاده را دعوت کرده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته عابدزاده روز جمعه، هفتم آبان ماه در دومین روز از نمایشگاه، از ساعت 14:30 تا 15:30 در غرفه MAN در نمایشگاه حمل‌ونقل حاضر خواهد بود.
    در این زمان علاقه‌مندان می‌توانند ضمن حضور در غرفه MAN و ملاقات حضوری با دروازه‌بان بزرگ کشورمان، توپ‌هایی با برند MAN و امضا عابدزاده را دریافت کنند.
    مدیران ارشد MAN در ایران
    مدیران ارشد شرکت MAN آلمان برای حضور در نمایشگاه حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری و بازدید از خط تولید جدید یاوران خودرو شرق در ایران حاضر شدند.
    شرکت MAN آلمان حضور پررنگی در نمایشگاه حمل‌ونقل و خدمات شهری دارد و مدیران ارشد این شرکت برای حمایت از این برند و نمایندگانش در نمایشگاه حاضر شده‌اند. در همین راستا نزدیک به 20 مدیر ارشد MAN برای حضور در این نمایشگاه وارد ایران شدند تا ضمن بازدید از کارخانه جدید یاوران خودرو، در نمایشگاه نیز حاضر شوند.
    هادی زمانی، مدیر MAN در ایران در این زمینه گفت:"ایران بازار بسیار مهمی برای MAN در منطقه است و به همین دلیل مدیران این شرکت توجه ویژه‌ای به بازار ایران دارند. برای نمایشگاه حمل‌ونقل نیز نزدیک به 20 نفر از مدیران ارشد MAN حضور خواهند داشت که در میان آن‌ها می‌توان به عضو ارشد هیات مدیره و مدیر فروش و بازاریابی، مدیر بازارهای بین‌المللی، مدیرکل بازارهای جهانی اتوبوس و مدیرعامل خاورمیانه، مدیر مهندسی تولید جهانی اشاره کرد. درمجموع نزدیک به 20 مدیر ارشد از MAN به ایران خواهند آمد."
    وی افزود:"در روز نخست (چهارشنبه) این گروه به بازدید از کارخانه جدید یاوران خودرو شرق پرداختند و پس از به تهران بازگشتند و در نمایشگاه حاضر شدند. در روز نخست در یک کنفرانس مطبوعاتی، مدیران ارشد MAN با خبرنگاران به گفتگو پرداختند و پس از آن ملاقات‌هایی با مقامات ایرانی برنامه‌ریزی شده است."

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو