فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اعلام کرد

آمادگی راهداران مازندران برای ایمن‌سازی محورها در نوروز ۹۵

عصر خودرو- مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از آمادگی کامل راهداران برای ایمن‌سازی محورهای استان در نوروز ۹۵ خبر داد.

آمادگی راهداران مازندران برای ایمن‌سازی محورها در نوروز ۹۵
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، حیدر نوروزی گفت: باید در هر مکانی که در حال خدمتگزاری به مردم هستیم با تمام توان تلاش و وقت گذاشته و با ارائه برنامه‌های از پیش تعیین شده و منظم از هیچ کوششی برای آبادانی این استان و کشور دریغ نکنیم.

    وی اظهار کرد: همدلی و هماهنگی و احترام متقابل از جمله فاکتورهای مهم در ارائه یک کار موفق در یک مجموعه بوده و لذا از همه افراد تلاشگر در مجموعه راه و شهرسازی استان انتظار ایجاد چنین فضایی را داشته و دارم.

    مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به اقدامات گسترده در زمینه ایمن‌سازی محورهای ارتباطی استان اشاره و افزود: این اداره‌کل تمام تلاش خود را به‌کار خواهد بست تا مسافران نوروزی جاده‌ها در آغاز سال جدید سفری کم‌خطر را تجربه کنند.

    این مسئول با اشاره به اینکه این استان تنها متعلق به مازندرانی‌ها نیست بلکه متعلق به کل ایران اسلامی است، تصریح کرد: حفظ و حراست از حریم راه‌ها از اولویت‌های اصلی این اداره‌کل بوده و همه رؤسای ادارات تابعه و ستادی باید در پاک‌سازی حریم راه‌ها فعال و کوشا بوده تا بتوانیم محوری پاک و ایمن را برای رانندگان و مسافران استان ایجاد کنیم.

    نوروزی به اقدامات انجام یافته توسط این اداره‌کل در ایام نوروز اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر اقدامات ایمن‌سازی محورها، این اداره‌کل اقدامات فرهنگی را درباره آگاهی‌بخشی عموم کاربران به اجرا گذاشته که از جمله می‌توان تهیه و ساخت برنامه زنده تلویزیونی راه و راهدار، ساخت فیلم‌های مستند و آموزشی و پخش از شبکه استانی، تهیه و ساخت برنامه رادیویی آوای خوش سفر و توزیع در بین مسافران نوروزی، چاپ و توزیع نقشه راه‌های استان و کشور، پازل‌های آموزشی ویژه نسل نوپا و کتابچه (همگام با راهداران در نوروز 95) در ورودی محورهای استان به مسافران نوروزی، نصب بیش از 60 عدد استند و هفت بیلبورد و یک‌هزار عدد بنر با مضامین شعارهای ایمنی و هشداردهنده در تمام محورهای مواصلاتی زیرپوشش استان و پل‌های عابر پیاده از اقدامات این اداره‌کل در ایام نوروز است.

    مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: پاسخگویی به مسافران نوروزی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان از طریق دو شماره تلفن 141 (گویا) و 33322320 (شبانه‌روزی) و سامانه پیام کوتاه 10000141 از دیگر اقدامات این اداره‌کل برای مسافران نوروزی است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو