فونیکسریمکسبهتام

رئیس هیئت اتومبیل‌رانی البرز:

استان البرز فاقد پیست استاندارد موتورسواری و اتومبیل‌رانی است

عصر خودرو- رئیس هیئت اتومبیل‌رانی استان البرز با بیان اینکه این استان از قطب‌های موتورسواری و اتوموبیل‌رانی است،گفت: این استان حتی یک پیست اتوموبیل‌رانی استاندارد ندارد.

استان البرز فاقد پیست استاندارد موتورسواری و اتومبیل‌رانی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، اردشیر درویشی با اشاره به وضعیت ورزشکاران رشته اتومبیلرانی در استان البرز اظهار داشت: 3 سال متوالی است که هیئت اتومبیلرانی استان البرز، هیئت برتر کشور می‌شود و ورزشکاران زیادی در این رشته مشغول فعالیت در این استان هستند.

    وی با بیان اینکه در رشته موتور سواری در استان البرز بیش از هزار نفر ورزشکار وجود دارد، افزود: در سال جاری نیز فعالیت‌های بانوان در رشته اتومبیلرانی بسیار چشمگیر بود و در همین راستا امکاناتی ویژه برای تمرینات بانوان در نظر گرفته شده است.

    رئیس هیئت اتومبیلرانی استان البرز با اشاره به اینکه پیست تنکمان برای تمرین بانوان به صورت ویژه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: پیست محمدشهر نیز برای تمرینات آفرود در نظر گرفته شده است.

    وی از ساعات آموزشی در پیست رالی شهید چمران در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته خبر داد و گفت: این آموزش در رشته‌های مختلف اتومبیلرانی برای آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

    درویشی در مورد مشکلات هیئت اتومبیلرانی استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه البرز تنها استانی است که تمامی اعزام‌های کشور را بر اساس برنامه انجام داده، سالانه برای برگزاری مسابقات و اعزام‌ها حدود 400 میلیون هزینه می‌کند و تاکنون ریالی از اداره ورزش یا فدراسیون اتومبیلرانی دریافت نکرده است.

    وی با اشاره به اینکه تمامی اقداماتی که تاکنون در این هیئت انجام شده به صورت دوستانه بوده، اظهار داشت: با توجه به اینکه استان البرز یکی از پایه‌های اصلی موتورسواری و اتومبیلرانی کشور است، هنوز یک پیست استاندارد در آن وجود ندارد و از لحاظ زیرساختی در حد صفر هستیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو