فونیکسریمکسبهتام

رئیس شورای حمل‌و‌نقل گلستان:

طرح راهداری نوروزی گلستان از ۲۵ اسفندماه آغاز می‌شود

عصر خودرو- رئیس شورای حمل و نقل گلستان با اشاره به در پیش بودن تعطیلات و آغاز سفرهای نوروزی از اجرای طرح راهداری نوروزی با حضور دستگاههای خدمات رسان استان از ۲۵ اسفندماه جاری خبر داد.

طرح راهداری نوروزی گلستان از ۲۵ اسفندماه آغاز می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، ابراهیم مبارک قدم در جلسه کمیته خدمات حمل و نقل ستاد تسهیلات سفرهای استان اظهار داشت: براساس تاکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی این طرح در سال جاری نیز با هدف ارتقای ایمنی محورها و فراهم سازی سفری شاد و ایمن برای مسافران نوروزی اجرا می‌شود.

    وی با بیان اینکه اجرای این طرح تا 15 فروردین ماه ادامه دارد، افزود: ماهیت استان شمالی گلستان به علت بهره‌مندی از مواهب الهی و طبیعی بی شمار، سالانه پذیرای گردشگران بسیاری است که می طلبد برای ایمن سازی و آراستگی محورها، اقدامات و عملیات راهداری مستمر انجام شود.

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهارکرد: مدیریت راهداری اداره کل در راستای تحقق این اهداف هرساله اقداماتی را قبل و حین تعطیلات نوروزی در قالب این طرح به اجرا در می آورد.

    به گفته مبارک قدم، تجدید و انجام خط‌کشی، لکه‌گیری، پاک‌سازی و آراستگی حریم راه‌ها، تعمیر، شستشو و تعویض تابلو و علائم فرسوده، ترمیم پل‌ها و روشنایی محورها از اقداماتی است که در طرح راهداری نوروزی گنجانده شده و در حال اجراست.

    وی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی فعالیت راهداران و عوامل راهداری مستقر در راه‌ها دوچندان می‌شود، گفت: در تعطیلات نوروز، ماموران و عوامل راهداری به صورت مستمر اتفاقات سطح جاده ها را رصد و بررسی کرده و برای رفع آنها وارد عمل می‌شوند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو