فونیکسریمکسبهتام

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر خبر داد

پاکسازی و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی ملایر

عصر خودرو- رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر گفت: تا قبل از فرا رسیدن تعطیلات نوروزی همه محورها و حریم‌های مواصلاتی شهرستان پاکسازی و تعمیر و تجهیز تابلوها و خط‌کشی محورها نیز انجام خواهد شد.

پاکسازی و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی ملایر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، جواد نگاهداری با اشاره به اینکه شهرستان ملایر دارای 977 کیلومتر راه جاده‌ای است، اظهار کرد: اقدامات مختلفی توسط اداره راه و شهرسازی در طول سال در این محوها انجام می‌شود.

    وی به برنامه‌های این اداره در آستانه نوروز اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های ما پاکسازی محورها و حریم‌های جاده‌‌ای شهرستان در آستانه سال نو خواهد بود.

    رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر با بیان اینکه همه علائم و تابلوهای حریم جاده‌ها با استفاده از گریدر پاکسازی و شست‌وشو می‌شوند، گفت: این برنامه از 10 روز پیش در شهرستان توسط نیروهای این اداره شروع شده و تا قبل از تعطیلات ادامه دارد.

    وی بیان کرد: تا قبل از فرا رسیدن تعطیلات نوروزی همه محورها و حریم‌ها پاکسازی و تعمیر و تجهیز تابلوها و خط‌کشی محورها نیز انجام خواهد شد.

    نگاهداری به تجهیز پنج راهدارخانه شهرستان در محورهای ملایر اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌ها و امکانات لازم برای ارائه خدمات به مسافران و اسکان موقت در راهدارخانه‌ها نیز پیش‎بینی و در حال انجام است.

    وی با اشاره به اینکه نیروهای این اداره از 28 اسفندماه سال جاری تا 15 فروردین‌ماه سال آینده برای ارائه خدمات به مردم به صورت آماده‎باش هستند، افزود: اکیپ سیار مکانیکی نیز برای ارائه خدمات جاد‌ه‌ای در محورها فعال است.

    رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر تصریح کرد: پیش‎بینی‌های لازم نیز در صورت احتمال برودت هوا و یا بسته شدن محورها انجام شده که با ذخیره‌سازی ماسه و نمک در راهدارخانه‌ها در صورت مشکل اکیپ‌ها اقدام به باز کردن محورها رفع مشکلات احتمالی خواهند داشت.

    وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی اداره راه و شهرسازی شهرستان از 28 اسفندماه سال جاری تا 15 فروردین‌ماه تعطیل خواهد شد تا باعث تداخل و انسداد محورها در ایام عید نشوند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو