فونیکسریمکسبهتام

آماده سازی گروه های راهداری و امدادی در ۶۱ محور استان کرمان

عصر خودرو- مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: این اداره کل در راستای تحقق شعار نوروز ۹۵ نسبت به تدارک و آماده سازی ۵۹ اکیپ راهداری و ۵۵ گروه امدادی با استفاده از ۴۲۷ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی در ۶۱ محور اصلی و فرعی اقدام کرده است.

آماده سازی گروه های راهداری و امدادی در ۶۱ محور استان کرمان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، عطاءالله منوچهری در حاشیه نشست ستاد خدمات سفر استان که با حضور استاندار کرمان برگزار شد افزود: براساس مصوبه کارگروه امور اجتماعی، آموزش و فرهنگ کمیسیون ایمنی راه ها، شعار محوری ایام سفرهای نوروزی 95 'نوروزی شاد با سفری ایمن' نامگذاری شده است.
    وی از آمادگی کامل این اداره کل در تامین ایمنی سفرهای نوروزی با ایجاد اکیپ های فعال راهداری و گشت های برنامه ریزی شده خبر داد.
    وی به آماده سازی و تجهیز 29 راهدارخانه در محورهای استان اشاره کرد و گفت: علاوه بر این تکمیل علائم اطلاعاتی، انتظامی و اخباری و لکه گیری، درزگیری و اجرای روکش موضعی راه ها، نظافت و شستشوی علائم و مرمت آنها، نصب و رفع عیب چراغ های روشنایی، پاکسازی سطح راه ها و حاشیه آنها قبل از شروع تعطیلات و آغاز سفرهای نوروزی از دیگر اقدامات موثر اداره کل بوده است.
    منوچهری با اشاره به اینکه تعداد نقاط پرحادثه جاده های استان کاهش پیدا کرده است افزود: اصلاح این نقاط با انجام عملیات زودبازده ایمنی اعم از لکه گیری، اصلاح شانه، خاکریزی، خاکبرداری، نصب علائم و چراغ های راهنمایی، نصب روشنایی و آشکارسازی در حال انجام است.
    وی با اشاره به اینکه هماهنگی و تعامل بسیار خوبی با سایر سازمان ها و ارگان های مسئول به منظور خدمات دهی هرچه بهتر به مسافرین نوروزی حاصل شده است، رعایت مسائل ایمنی و قوانین جاده ای را برای نوروزی شاد و ایمن از سوی مسافران نوروزی خواستار شد.
    وی بیان کرد: برای آسایش بیشتر مسافران و آمادگی به منظور مقابله با مشکلات احتمالی مسئولان اداره راه و شهرسازی به صورت کشیک در این اداره حضور پیدا می کنند و شماره گویای 141 و تلفن 03432520919 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در رابطه با وضعیت راه های استان است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو