فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان:

۷۰ کیلومتر جاده‌ چهار خطه سال ۹۵ در استان لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

عصر خودرو- مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: ۷۰ کیلومتر جاده‌ چهار خطه سال ۹۵ در استان لرستان به بهره‌برداری می‌رسد و اکنون عملیات اجرایی آن حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

۷۰ کیلومتر جاده‌ چهار خطه سال ۹۵ در استان لرستان به بهره‌برداری می‌رسد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، از خرم‌آباد شهرام ملکی در جلسه پیگیری مصوبات سفر که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد چهار خطه کردن خرم‌آباد به مرکز شهرستان‌ها را ازجمله مصوبات سفر هیئت دولت به استان دانست و اظهار داشت: تعهد دولت برای عملیات اجرایی این چهار خطه‌ها 275 میلیارد تومان بوده که در سال 93، 32 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات ردیف آن و ماده 180 اخذ شد.

    وی افزود: امسال نیز با پیگیری‌های استاندار لرستآن‌که از طریق سازمان مدیریت انجام شد اعتبار ردیف آن‌که 38 میلیارد تومان بود 50 درصد تخصیص یافت و 58 میلیارد تومان دیگر نیز از محل اسناد خزانه دریافت کردیم.

    مدیرکل راه و شهرسازی لرستان  عنوان کرد: برای عملیات اجرایی چهار خطه‌های استان حدود 126 میلیارد تومان در سال 93 تخصیص یافت و امسال نیز 76 میلیارد تومان نقدینگی گرفتیم.

    وی با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات چهار خطه‌های استان در سال 93 و 94 مجموعاً حدود 158 میلیارد تومان بوده است بیان کرد: مانده تعهد  برای سال 95، 124 میلیارد تومان است.

    ملکی تصریح کرد: از مبلغ 124 میلیارد تومان 47 میلیارد و 600 میلیون تومان در لایحه آمده که امیدواریم تصویب شود و  برای 30 میلیارد تومان مابقی نیز سال آینده از محل اعتباراتی که تحت عنوان اسناد خزانه پیش‌بینی‌شده دریافت می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: از 124 کیلومتر چهار خطه که در تعهد بوده تاکنون 56 کیلومتر انجام‌شده و 70 کیلومتر مابقی نیز حدود 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به‌ طور حتم در سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد.

    مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در رابطه با اجرای باند دوم محور بروجرد-زالیان گفت: 11کیلومتر تعهد ما بوده که در سفر هیئت دولت بناشده هشت میلیارد تومان کمک کنند که از این مبلغ تاکنون پنج میلیارد و 900 تخصیص‌یافته و پیش‌بینی می‌شود تا چهارماهه نخست سال آینده به بهره‌برداری برسد.

    وی در رابطه با عملیات اجرایی بیمارستان 160 تخت خوابی شهرستان بروجرد اظهار داشت: 17 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای آن لحاظ شده بود و تاکنون عملیات اجرایی آن نزدیک به 64 درصد  پیشرفت فیزیکی دارد.

    ملکی افزود: پروژه بیمارستان شهرستان بروجرد اکنون فعال است اما این پروژه مشکل تخصیص اعتبار دارد که اگر تخصیص انجام شود پیش‌بینی می‌شود تا نیمه اول سال 95 به بهره‌برداری برسد.

    وی عنوان کرد: کار بیمارستان97 تخت خوابی شهرستان الیگودرز نیز به اتمام رسیده و تنها مبلغی از مطالبات پیمانکار باقی‌مانده که بر اساس روال کار پرداخت آن انجام می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو