فونیکسریمکسبهتام

سومین همایش بین المللی صنعت خودرو(۴۹)

آغاز به کار خط تولید اتوبوس در آذهایتکس

عصر خودرو- سفیر بلاروس یکی از مهمانان ویژه سومین همایش صنعت خودرو ایران بود. وی که کشورش به‌ویژه در زمینه خودروهای تجاری همکاری گسترده‌ای با ایران دارد، در ابتدا به همکاری میان شرکت ماز و آذهایتکس اشاره کرد و گفت:"ما از سال ۲۰۱۱ همکاری مشترکی را در شهر تبریز با حضور شرکت آذهایتکس داشتیم و خط تولید کامیون، کمپرسی و کشنده را در تبریز افتتاح کردیم و اکنون محصولات ماز توانسته جایگاه مناسبی در بین خودروهای تجاری ایران به دست آورد."

آغاز به کار خط تولید اتوبوس در آذهایتکس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، وی در زمینه برنامه‌های آینده در زمینه خودروهای تجاری گفت:"قرار است به‌زودی خط تولید اتوبوس در کنار خطوط تولید فعلی در آذهایتکس افتتاح شود. هم‌اکنون این بحث در کمیسیون مشترک میان دو کشور که ریاست آن را وزرای صنعت ایران و بلاروس بر عهده دارند در حال بررسی است. به‌زودی نخستین مدل‌های اتوبوس وارد ایران می‌شوند تا مراحل آزمون‌های فنی را پشت سر بگذارند و امیدواریم در ماه آوریل شاهد افتتاح خط تولید این اتوبوس‌ها باشیم."
    وی در پاسخ به سوالی در حضور آذهایتکس در بازارهای منطقه‌ای با حمایت بلاروس گفت:"قطعا نظر ما این است که از یک نقطه آغاز کنیم و پس از آن شریک ما در ایران بتواند نه‌تنها در بازار ایران، که در بازارهای منطقه‌ای حضور داشته باشد. با لغو تحریم‌ها، نقل‌وانتقال پول آسان‌تر شده است و این مسئله می‌تواند به گسترش همکاری‌های دو طرف کمک کند."

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط